اهتمام بانک ایران زمین برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با محوریت محیط زیست
اهتمام بانک ایران زمین برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با محوریت محیط زیست
بانک و رسانه: مسئولیت پذیری اجتماعی چندی است دغدغه مندی مسئولانه شرکت ها در قبال وضعیت جامعه و محیط زیست و مشارکت برای حل مشکلات مرتبط با آنها نام گرفته است، دغدغه ای که با اعتقاد و توجه مدیران بنگاه های اقتصادی میتواند نقش پر رنگ تری در جامعه به خود بگیرد.

به گزارش بانک و رسانه، بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های موفق و سربلند در سالیان اخیر به واسطه اعتقاد و تمرکز مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره آن همواره براساس آمار و گزارش های موجود موفق به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی با محوریت محیط زیست شده است.
این بانک نقش بسزایی دراجرای پویشی با سازمان محیط ‌زیست در راستای پیاده سازی برنامه‌های مسئولیت اجتماعی با رویکرد محیط‌ زیستی با عنوان «میراب» داشته و همچنین پیش از این با برگزاری پویش‌هایی در حوزه حراست از دخایر جنگل‌های کشور، هوای پاک، اقدامات عملی در حوزه پاک ‌سازی طبیعت از زباله، مدیریت پسماند، حراست از ذخایر جنگل‌های بلوط در غرب کشور، حمایت از محیط‌ بانان و… اقدامات عملی موثری را برای حفاظت از زمین و محیط ‌زیست انجام داده است.
امید به اینکه با حمایت و استمرار در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک ایران زمین در قرن و سال جدید بخصوص در مورد محیط زیست شاهد گام های موثر و تاثیرگذاری همچون گذشته در این راستا باشیم.