به گزارش بانک و رسانه به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری به بانک سامان رسید.در این همایش که صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی، برندهای ارزشمند و برخی از مدیران و چهرههای تاثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار حضور داشتند، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به پاس اقدامات موثر به بانک سامان اهدا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۱ نیز توانسته بود تندیس طلایی این همایش را از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.