ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه
ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه
بانک و رسانه: ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه در حال توسعه است، به طوری که در با استفاده از هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان و بنگاه های اقتصادی را فراهم کرده است.
در حال حاضر بانک ایران زمین  با داده های هوش مصنوعی متناسب با سبک زندگی مشتریان خدماتی را فراهم می‌کند تا آنها محصولات و خدمات بانکی دریافت کنند و از طرف دیگر  مشتریان از طریق اپلیکیشن بانکی ایران زمین می‌توانند درآمدها و هزینه‌های خود را ثبت و با مدیریت هوشمند هزینه‌ها و درآمدهای خود را دسته بندی کنند و گزارش‌ها و آمارهای مربوط به مالیات و مصارف را بر مبنای راهکارهای که به آنها پیشنهاد می شود اصلاح کنند.

با توجه به تمرکز بانک ایران زمین بر تجربه مشتری، امکانات شخصی‌سازی و پیشنهادهای متناسب با نیازهای آنها را اجرایی کرده و تجربه بانکی مشتریان بهبود یافته و با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک فراز آنها به  امور بانکی خود را انجام می دهند و این مسئله کمک کرده تا بتوانند  در بهبود کسب و کار خود بکار ببرند.

به عبارت دیگر مشتریان ایران زمین با استفاده از اپلیکیشن فراز خدماتی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، مدیریت کارت‌های بانکی، مشاهده تراکنش‌ها و موجودی حساب و … را انجام می دهند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، امور مالی خود را تسهیل و زمان و هزینه را صرفه جویی کنند.

در حال حاضر ابزارهای بانک ایران زمین اخبار مربوط به محصولات و خدمات بانکی، تخفیف‌ها و امکانات ویژه را به مشتریان معرفی می کنند تا تعامل بین بانک و مشتریان افزایش یابد  با توجه به این امکانات، بستری مدرن و مناسب برای انجام امور بانکی آنلاین مشتریان فراهم شده است. در واقع مشتریان با استفاده از این بستر، به راحتی و با سرعت بالا امور مالی خود را انجام می دهند

این پلتفرم  ایران زمین با ایجاد یک اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و به ویژه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها به وجود آورده تا با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس های بانکی، اقدام به تولید و ایجاد محصولات جدید خود کنند و به سودآوری برسند.

اکوسیستم بانک ایران زمین از آنجایی دارای اهمیت است که  نیازهای مشتری را بررسی و براساس نوع درخواست آنها، خدمات مورد نیاز مشتریان ارائه می شود. چراکه بانک با استفاده از هوش مصنوعی توانایی تشخیص شناسه‌ها و الگوهای رفتاری مشتریان را دارد و به وسیله آن می‌تواند ضمن اینکه هویت مشتری را تأیید و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کند در ارائه هم بهبود ایجاد کرده و امکان انجام امور بانکی به صورت سریع، راحت و امن را فراهم می کند.