بازدید اعضای فراکسیون زنان مجلس از غرفه بانک شهر در اینوتکس ۲۰۲۲
بازدید اعضای فراکسیون زنان مجلس از غرفه بانک شهر در اینوتکس ۲۰۲۲
بانک و رسانه:جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در پارک فناوری پردیس، از غرفه بانک شهر در اینوتکس 2022 بازدید و با مدیران ارشد بانک دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این بازدید که دکتر معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا، دکتر فاطمه قاسم پور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، دکتر شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد حضور داشتند، خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور تشریح شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار از آخرین محصولات بانک شهر و آشنایی با دستاوردهای آن در حوزه بانکداری دیجیتال، از این بانک به عنوان بانکی موفق و مشتری مدار در شبکه بانکی کشور نام بردند.

این گزارش می افزاید، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری در ایران است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه اینوتکس تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری؛ از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها گرفته تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفت و گو و شبکه سازی میان بازیگران اصلی است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارتاپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط ارایه می شود.