بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران از ستاد بیمه میهن و دیدار با نماینده حج و زیارت در نجف
بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران از ستاد بیمه میهن و دیدار با نماینده حج و زیارت در نجف
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در سفر به عراق، از ستاد بیمه میهن در شهر نجف بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید طی نشستی، سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل بیمه میهن گزارشی از وضعیت خدمت‌رسانی و روند اجرایی بیمه اربعین به دکتر کریمی ارائه داد.
همچنین در نشستی دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر شیخ الاسلامی مدیر عامل بیمه میهن با سفیر ایران در عراق، سرکنسول نجف و عباس دمیرچی مسئول ستاد عتبات سازمان حج و زیارت در نجف دیدار کردند.
در این دیدار دمیرچی گزارشی از ظرفیت‌های سازمان حج و زیارت در سامانه سماح، بیمه زائران اربعین و همچنین خدمت‌رسانی‌ این سازمان ارائه داد و با اشاره به طرح «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت اقدام به اعزام گروهی از نیروهای داوطلب برای امداد و راهنمایی به زائران در مسیرهای مختلف پیاده‌روی اربعین حسینی کرده است.
گفتنی است دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در سفری به عراق به منظور بررسی آخرین وضع خدمات رسانی صنعت بیمه به هموطنان عزیز در ایام اربعین و خداقوتی به همکاران بیمه میهن در عراق و در پایانه های مرزی حضور پیدا کردند.