بازدید مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران از هلدینگ میهن
بازدید مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران از هلدینگ میهن
بانک و رسانه: مدیر عامل، برخی از اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران بانک توسعه صادرات ایران از شرکت صنایع غذایی میهن بازدید کردند.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران در این بازدید هفت ساعته که به میزبانی شرکت میهن انجام شد، بازدید کنندگان با حضور در کارخانجات مختلف شرکت از نزدیک با نحوه تولید محصولات مختلف آشنا شده و در جریان فرآیندهای کاری و عملیاتی شرکت قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، مدیران بانک توسعه صادرات ایران از خطوط مختلف تولیدی شرکت های گروه و هم چنین انبارهای هلدینگ میهن بازدید کردند.

بانک توسعه صادرات ایران از دیرباز با هدف حمایت از تولیدات داخلی صادرات محور نسبت به تامین مالی تولید کنندگان کشور از طرق مختلف مانند تسهیلات سرمایه گردش، انتشار اوراق تامین مالی، خرید دین، صدور ضمانتنامه بانکی و… اقدام کرده است.

گفتنی است هلدینگ صنایع غذایی میهن، شرکت غذایی ایرانی است که در زمینه تولید بستنی، آب‌میوه و فراورده‌های لبنی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۴ در تهران پایه‌گذاری شد.
این مجموعه، بزرگ‌ترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در ایران به‌شمار می‌رود که با بیش از ۳۰ هزار کارگر به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

برندهای خوشبخت، اوگر، پلی پک، کاسپین، طبیعت سبز، زرین صنعت خوشبخت، مکنزی و دیلی مارکت از شرکت‌های زیرمجموعه میهن محسوب می‌شود.