بانک ایران زمین؛ نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور
بانک ایران زمین؛ نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور
بانک و رسانه: چندی پیش وب سایت جدید بانک ایران زمین به عنوان یکی از پلتفرم های اصلی ارتباط با مشتریان این بانک مردمی و محبوب، معرفی و در حال حاضر مشتریان آن از خدمات متعدد و متنوعش بهره برداری می نمایند.
به گزارش بانک و رسانه، خلق تجربه متفاوت و کاربردی برای کاربران از اهداف این طراحی و راه اندازی وب سایت جدید بانک ایران زمین مطرح شده بود که با صرف زمان کوتاه می توان پی به هر دو شاخص تجربه متفاوت و کاربردی برد.
اگر وب سایت جدید بانک ایران زمین را به سه بخش هدر، بدنه محتوایی و فوتر تقسیم نماییم، در هر سه بخش می توان متوجه دقت در روانشناسی رنگ، بکارگیری رنگ سازمانی مرتبط، ارائه توضیحات مناسب و کاربردی برای جلب حداکثری و پاسخ به نیازهای مشتریان این بانک شد به عنوان مثال بانکداری مدرن، فرم الکترونیک، خدمات کارت، تسهیلات، خدمات جانبی (نظیر استعلام ضمانت نامه ها، عملیات ارزی و سپرده ها) و همچنین وب فراز، همراه پلاس فراز، همراه بانک فراز، تسهیلات انتخاب پلاس، اینترنت بانک و چندین خدمات دیگر تنها بخشی از امکانات این وب سایت برای افزایش آگاهی و رضایت مشتریان پرتعداد آن است.
پرتال سازمانی یا همان وب سایت به تعبیری یک ویترینی جهانی به جهت دسترسی راحت و آسان از طریق اینترنت می باشد که با رویکرد نوین وتوسعه محور مدیریت روابط عمومی بانک ایران زمین این مهم در حال انجام هست که مصداق بارز آن وب سایت جدید و استاندارد آن می باشد.
امید به اینکه این نگاه آینده محور بخصوص در بازار رقابتی بنگاه های اقتصادی از سوی بانک ایران زمین تا رسیدن به اهداف ترسیمی مدیران ارشد و هیات مدیره آن ادامه دار باشد.