بانک توسعه تعاون آماده حمایت از طرحهای اشتغالزایی استان چهارمحال و بختیاری
بانک توسعه تعاون آماده حمایت از طرحهای اشتغالزایی استان چهارمحال و بختیاری
بانک و رسانه: مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت بانک همانند گذشته آمادگی حمایت از طرحهای اشتغالزای استان چهارمحال و بختیاری را دارد

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بدو ورود به استان با حضور در تپه نور الشهدای شهرکرد، در ضمن غبار روبی و عطر افشانی این مکان مقدس، با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق نمود.
در ادامه شیخ حسینی به دیدار غلامعلی حیدری استاندار چهار محال و بختیاری رفت. وی در این دیدار گفت: این استان واجد مزیت های متعدد در کشاورزی، دامداری، صنعت و گردشگری است و افزایش سرمایه گذاری در استان می تواند موجبات ایجاد اشتغال و رونق تولید را فراهم نماید.
وی افزود: به شخصه تجربه چندین سال فعالیت در این استان را به عنوان مدیر بانک توسعه تعاون استان داشته‌ام و به ظرفیت‌های استان در بخش‌های گوناگون اقتصادی آگاهی و احاطه کافی دارم.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در برنامه های اعتباری و تخصصی خود، اهمیت زیادی برای تعامل با دستگاه های اقتصادی استانها قائل است و این باور وجود دارد که بسیاری از طرحها و پروژه های قابل حمایت در بانک اطلاعاتی ادارات اقتصادی استان موجود است و بانک به عنوان عامل طرحهای ملی و بانک تخصصی تعاونگران و کارآفرینان آمادگی لازم را برای توسعه همکاری با نهادهای اقتصادی استان را دارد.
شیخ حسینی هم در این نشست ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد بانک در استان ، آمادگی این بانک را جهت مشارکت در طرحهای اشتغالزایی استان اعلام نمود.
منزوی معاون اقتصادی استاندار گزارشی از اقدامات انجام شده استان در خصوص اشتغال در استان ارائه نمود . در ادامه حیدری استاندار استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه بانک در استان خواستار حمایت‌های بیشتر بانک از فعالین اقتصادی استان گردید .
این دیدار با حضور ذوالفقاری و بخشا معاونین مدیر عامل ، محمدی مدیر امور اعتباری و رحمانپور مدیر امور استان‌ها برگزار گردید