با تسهیلات بانک تجارت، محصولات اسنوا را بخرید
با تسهیلات بانک تجارت، محصولات اسنوا را بخرید
بانک و رسانه: بانک تجارت که همواره در ارائه طرح های جدید تسهیلاتی از پیشگامان نظام بانکی کشور بوده است، در طرح تسهیلاتی اسنوا که با هدف افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک، به اجرا دراورده است، در قالب عقد مرابحه، خرید محصولات گروه انتخاب الکترونیک را برای علاقمندان امکان پذیر ساخته است.

در این طرح، مشتریان حقیقی بانک تجارت می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک برای خرید محصولات شرکت اسنوا، محصولات موردنظر خود را انتخاب کنند که پس از این مرحله، بانک تجارت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می کند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات اعطایی در قالب عقد مرابحه بوده و سقف فردی آن یک میلیارد ریال، نرخ سود آن ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت آن ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه به انتخاب مشتری خواهد بود.

بر این اساس، وثیقه تسهیلات مشتریان دارای رتبه های A و B چک یا سفته متقاضی، مشتریان دارای رتبه C و D و بدون رتبه اعتباری چک یا سفته متقاضی به همراه یک نفر ضامن مورد تایید شعبه و مشتریان دارای رتبه E چک یا سفته متقاضی به همراه دو نفر ضامن مورد تایید شعبه در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکی است، پس از مراجعه حضوری متقاضی به نمایندگی شرکت اسنوا و انتخاب محصولات موردنظر، نمایندگی فروش، با دریافت اخذ مشخصات متقاضی نسبت به رزرو کالا در سامانه فروش، ایجاد کیف پول و صدور پیش فاکتور به نام متقاضی اقدام خواهد کرد و متقاضی باید ظرف مدت دو روز کاری با در دست داشتن اصل پیش فاکتور صادره برای افتتاح حساب و تکمیل پرونده به نزدیک‌ترین شعبه بانک مراجعه کند.

در همین حال، شعبه بانک تجارت ظرف مدت ۵ روز کاری پس از مراجعه متقاضی، ضمن اعتبارسنجی و بررسی مدارک و مستندات، نسبت به اتخاذ تصمیم و در صورت حائز شرایط بودن نسبت به اعطای تسهیلات اقدام خواهد کرد.

پس از واریز مبلغ تسهیلات به حساب شرکت اسنوا، شرکت نسبت به شارژ کیف پول مشتری اقدام و سپس زمان و نحوه تحویل کالا را از طریق پیامک به وی اطلاع رسانی خواهد کرد.

بر اساس ضوابط این طرح، اعطای این تسهیلات منوط به تکمیل مدارک، اخذ وثایق و ضامنین مورد قبول شعبه، نداشتن سوابق منفی نزد بانک مرکزی، رعایت بهداشت اعتباری و ظرفیت سنجی مشتریان است و ثبت نام در سامانه و معرفی متقاضی برای تشکیل پرونده به منزله پرداخت قطعی تسهیلات نخواهد بود.

در عین حال، مرکز خدمات مشتریان انتخاب الکترونیک به شماره تلفن ۱۶۹۹ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان این طرح خواهد بود.