دکتر اسکندری تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه بانک آینده در ارتباط با مشتریان گرانقدر بانک آن است که تعاملی دوسویه بر مبنای مزیتهای پایدار پیریزی شود تا بانک با اقداماتی مطلوبتر، رسالت خود را در عرصه بانکداری کشور بهانجام رساند.
در ادامه، علی خندانی، رئیس هیأتمدیره کانون سردفتران با اشاره به پیشینه همکاری این کانون با بانک آینده در سالهای گذشته، اظهار امیدواری کرد که این همکاری در حوزهها و بسترهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و با توافق طرفین به تعاملی مثبت و پایدار منتج گردد.
در این نشست، محسن خوارزمی، عضو هیأتمدیره؛ احمد کریمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابطعمومی؛ نادر خواجه حقوردی، مدیر امور شعب و بازاریابی و علیرضا مهرجو، مدیر امور شعب تهران بزرگ، اعظم بختیاری، رییس شعبه شهید مطهری- میرزای شیرازی نیز حضور داشتند.