برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران
برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران
بانک و رسانه: دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور حسن کاظمی، عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران به عنوان مالک کمیته و همچنین روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش‌ها، آموزش، رفاه و درمان و توسعه سیستم‌ها برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کاظمی، عضو هیات‌عامل و مالک کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی، با تاکید بر اهمیت ویژه به نیروی انسانی در بانک ملی ایران، تصریح کرد: اولویت ما توجه به سرمایه‌های انسانی است. تجربه نشان داده است که روش‌های سنتی کارایی ندارند و باید جایگزین روش‌های نوین در حوزه مدیریت نیروی انسانی شود.

وی همچنین با اشاره به سیستم اچ آر ام  (نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی)، گفت: هر سازمانی باید از سیستم اچ آر ام استفاده کند و برای بانک ملی ایران نیز یک ضرورت محسوب می‌شود تا در راستای توانمندسازی شرکتی از این سیستم بهره بگیرد.

در ادامه این نشست، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکارها و دستورهای لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوط ارایه شد.

گفتنی است؛ اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، دبیری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی را بر عهده داشت.