برگزاری نشست هم اندیشی انجمن صنفی نمایندگان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت
برگزاری نشست هم اندیشی انجمن صنفی نمایندگان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت
بانک و رسانه: نشست هم‌ اندیشی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت با علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس، محمدتقی چراغی نائب رئیس، مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو و ابراهیم نوروزی عضو هئیت مدیره و معاونین و مدیران بیمه ملت برگزار شد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در این جلسه علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت ضمن قدردانی از اعضای انجمن صنفی به دلیل دغدغه‌مند بودن در مسائل مربوط به شرکت گفت: تلاش می‌کنیم در سفرهای استانی به شعب در سراسر کشور و برگزاری جلسات با کارکنان و نمایندگان در جریان مشکلات آنان قرار بگیریم. برگزاری چنین جلساتی بسیار مفید است و برای پیشبرد اهداف شرکت مثمرثمر بوده و تاکید اعضای هیئت مدبره و مدیران ارشد شرکت نیز همفکری و تلاش برای رفع موانع است.

حشمت‌الله رحمانی آبیدر رئیس انجمن صنفی استان کردستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حسن نیت مدیران ارشد شرکت برای حل مشکلات پیش رو، گفت: با توجه به پیشرفت و درخشش اخیر بیمه ملت در صنعت بیمه به دلیل افزایش سهم بازار و جذب پرتفوی سودده، به مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره و همه معاونان، مدیران، رؤسا، کارکنان و شبکه فروش شرکت تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم روش‌های اتخاذ شده برای جذب پرتفوی بیشتر، منتج به بزرگتر شدن سفره نمایندگان شود، کما اینکه در حال حاضر هم با توجه به آمارهایی که داریم این روند خوشبختانه تاثیر مثبتی بر کارمزد و پرتفوی نمایندگان داشته است.

آبیدر در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم تدابیری از سوی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت اندیشیده شده تا مشکلات و موانع پیش روی نمایندگان و شبکه فروش برداشته شود تا در نهایت سهم پرتفوی نمایندگان بیشتر شود.