به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد
به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد
بانک و رسانه:در راستای برنامه جامع عملیاتی سال جاری و پیرو بازدیدهای سالانه مدیران ارشد بانک، معاون طرح و برنامه، معاون فن آوری اطلاعات، مدیرامور شعب استان ها و مدیرامور روابط عمومی طی سفر به استان شیراز از شعب این استان بازدید کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: فرهاد اینالوئی معاون فن آوری اطلاعات به شرح مختصری از فعالیت های آن معاونت در حوزه بانکداری دیجیتال پرداخت و بیان کرد: تمامی زیر ساخت های لازم جهت اجرای بانکداری دیجیتال فراهم شده و به زودی از بانک ایران زمین به عنوان اولین بانک دیجیتال به معنای واقعی رونمایی خواهد شد. وی همچنین نقش پرسنل را در پیاده سازی بانکداری دیجیتال مهم، اساسی و کلیدی خوانده و منابع انسانی را فاکتور اصلی اجرای این طرح برشمرد.

سپس مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه نیز در این جلسه مطالبی را در خصوص طرح های آماده اجرا در حوزه اعتبارات، بانکداری دیجیتال و فراهم سازی زیرساخت های لازم بیان کرد.
وجه تمایز و برگ برنده مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد منابع انسانی متعهد، کارامد و دلسوز
در ادامه حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها به بررسی وضعیت کلی استان در تمامی زمینه ها پرداخت و افزود: بدون شک وجه تمایز و برگ برنده مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد منابع انسانی متعهد، کارامد و دلسوز است. وی همچنین به تشریح وضعیت حساس کنونی نظام بانکی پرداخت و اهدافی جهت جذب منابع شعب تا پایان آذر ۱۴۰۰ مشخص کرد.
همچنین سید محمد حسین استاد مدیرامور روابط عمومی در خصوص فعالیت های صورت پذیرفته در حوزه روابط عمومی، فعال سازی بیش از پیش باشگاه مشتریان، یکپارچه سازی و برندینگ بانک مطالبی را عنوان کرد.
در این جلسه محمود حسن شاهی به شرح مختصری از عملکرد کلی استان، وضعیت پرسنل، وضعیت شعب و اهداف و برنامه های آتی استان پرداخت.
در ادامه سفر استانی، مدیران ارشد بانک به بازدید حضوری از شعب شیراز و شعبه یاسوج پرداختند. در این بازدید ضمن صحبت با تک تک پرسنل، گفتگویی صمیمی با مشتریان حاضر در شعب صورت پذیرفت. عمده مباحث مطروحه در این بازدید بررسی عملکرد، شناسایی نقاط قوت و ضعف، بررسی مشکلات پرسنل و شعب در حوزه منابع انسانی، فن آوری اطلاعات و ساماندهی شعب بوده است.