به مناسبت روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه مطرح شد: بانک ملی ایران پیشرو در قرض نیکو
به مناسبت روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه مطرح شد: بانک ملی ایران پیشرو در قرض نیکو
بانک و رسانه: بانک ملی ایران، در پرداخت وام قرض الحسنه پس انداز به اقشار کم درآمد پیشرو بوده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۱۴ اسفند ماه فرصت مغتنمی است که فرهنگ قرض الحسنه ارج نهاده شود. فرهنگی که همانند گنجی ارزشمند به دست ما رسیده است ؛ بانک ملی ایران طی ۹۵ سال در تمام شرایط و بحران های خاص همواره حامی مردم و در کنار  آنها حضور موثری داشته است؛ این بانک با توجه به نقش خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی گام های مثبتی را در راستای بهبود معیشت مردم ، تامین رفاه اجتماعی و همچنین اعطای وام های قرض الحسنه برداشته است.

بانک ملی ایران با اجرای طرح‌های مختلف در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ازدواج آسان، فرزندآوری، کارآفرینی و رفاه اجتماعی تسهیلات مختلفی را در اختیار آحاد م جامعه به ویژه قشر کم برخوردار قرار داده است.

این بانک با اجرای طرح های مختلف از جمله وام های قرض الحسنه مهربانی، ودیعه مسکن، ازدواج، اشتغال‌زایی، آزادسازی زندانیان، فرزندآوری، خود اشتغالی، مسکن و … بیشترین میزان پرداخت وام قرض‌ا‌لحسنه را به عنوان بانکی مردمی در جهت حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه پرداخت کرده است.

در پایان یادآور می شویم که بدون شک، اقتصاد نقش مهم و حیاتی در پیشرفت و ترقی جامعه انسانی دارد و برای دستیابی به پیشرفت اقتصادی مورد قبول، نیازمند یک نظام اقتصادی سالم هستیم. قرض الحسنه به عنوان یکی از دستورات متعالی دین مبین اسلام و به عنوان داد و ستدی که بر پایه ایثار و همراهی، بنا نهاده شده می تواند در این مسیر راهگشا باشد ؛ همه ما و تک تک دست‌اندرکاران و متولیان فرهنگی اقتصادی جامعه باید از این گنجینه پرارزش صیانت و حفاظت نمایند.