بیمه آسیا ۲۱۰ میلیارد ریال خسارت باربری بین المللی را پرداخت کرد
بیمه آسیا ۲۱۰ میلیارد ریال خسارت باربری بین المللی را پرداخت کرد
بانک و رسانه: بیمه آسیا خسارت 210 میلیارد ریالی خسارت باربری بین المللی شرکت صالح چوب سپاهان در استان اصفهان را پرداخت کرد.

 به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، محموله ای متعلق به شرکت صالح چوب سپاهان شامل محصولات MDF که از کشور اندونزی به مقصد ایران و بوسیله کشتی در حال حمل بود، در بندر پنانگ کشور مالزی دچار حادثه حریق شد و به طور کامل در آتش سوخت.

این گزارش می افزاید، بلافاصله پس از این حادثه و با اعلام صاحب کالا، گروه کارشناسی بیمه آسیا در مدیریت باربری با هماهنگی های لازم با یک شرکت ارزیاب معتبر بین المللی، روند بررسی و برآورد خسارت را آغاز کردند و در نهایت، اوایل دی ماه امسال چک خسارت این حادثه به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال تحویل بیمه گذار شد.
بر اساس این گزارش، تحویل چک خسارت ، در سرپرستی بیمه آسیا در استان اصفهان و با حضور مسئولین این سرپرستی و مدیرعامل شرکت صالح چوب سپاهان انجام شد.
دراین نشست، مدیرعامل شرکت صالح چوب سپاهان از فرآیند سریع بررسی و پرداخت خسارت و همچنین پیگیری و رفتار حرفه ای  مدیران و کارشناسان به‌ویژه مدیرعامل و مدیریت بیمه های باربری بیمه آسیا  تقدیر کرد و حسن نظر و همراهی مجموعه بیمه آسیا را ستود و بر همکاری و تعامل بلندمدت مجموعه شرکت‌های وابسته به صالح چوب سپاهان با شرکت بیمه آسیا تاکید کرد.