بیمه پارسیان از طرح جدید سازمان فروش بیمه های زندگی رونمایی کرد
بیمه پارسیان از طرح جدید سازمان فروش بیمه های زندگی رونمایی کرد
بانک و رسانه: شرکت بیمه پارسیان، سازمان جدید فروش بیمه‌های زندگی را به منظور توسعه فروش این بیمه‌ها راه اندازی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌های آیین‌نامه شماره ۹۶ (آیین نامه نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی) و تاکید بر ایجاد ساختار بازاریابی چندسطحی، “تشکیل سازمان جدید فروش بیمه‌های زندگی” را اجرایی نمود. از اهداف مهم این طرح می توان به ایجاد ساختار بازاریابی چندسطحی برای فروش بیمه‌های زندگی، توسعه فروش بیمه‌نامه‌های زندگی و افزایش پورتفوی آن ها، توانمندسازی نمایندگان شرکت برای ایجاد تیم‌های فروش بیمه زندگی و توسعه کمی و کیفی نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی مستمر، کارا، اثربخش و هدفمند و همچنین جذب و توانمندسازی افراد علاقه مند به فروش بیمه های زندگی و ایجاد درآمد برای ایشان اشاره کرد.

شرکت بیمه پارسیان به عنوان یکی از توانمندترین شرکت‌های بیمه خصوصی در صنعت بیمه با ورود به بیست و یکمین سال فعالیت خود، در راستای ارایه خدمات و فروش بیمه‌های زندگی توسط شعب و نمایندگان متعهد و متخصص فعالیت می‌کند و با رویکردی هدفمند و با شناخت نیازهای مشتریان، به دستیابی به اهداف شرکت و ارایه بهترین خدمات و توسعه محصولات متنوع تلاش می‌کند.