تامین مالی بنگاه های اقتصادی ازمهمترین وظایف بانک ها است
تامین مالی بنگاه های اقتصادی ازمهمترین وظایف بانک ها است
بانک و رسانه: قائم مقام بانک سینا در سفر به استان هرمزگان و بازدید از شعب بوشهر و عسلویه بر اهمیت بازاریابی و تامین مالی بنگاه های اقتصادی این استان با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه به عنوان قطب اقتصادی و تجاری کشور تاکید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سینا، تقدیری در این بازدید با بیان این که بوشهر و عسلویه منطقه ای با پتانسیل بالای اقتصادی برای سرمایه گذاران است، گفت: بانک سینا در تلاش است با ارائه محصولات متنوع و سازماندهی موثر در افزایش ارتباط با مشتری در تجهیز و تخصیص منابع و خدمات کارمزدی، سهم بیشتری از بازارهای مالی را به خود اختصاص دهد.
قائم مقام بانک سینا تامین مالی بنگاه های اقتصادی را از مهمترین وظایف بانک ها دانست و گفت: بانک سینا با خلق محصولات جدید، طرح های متنوعی برای حمایت از فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل مختلف دارد و می توان با بازاریابی هوشمندانه و در نظر گرفتن اقتضائات مشتریان، گام های موثری در مسیر حمایت از صنایع داخلی و جهش تولید در کشور برداشت. وی در ادامه افزود: نباید اجازه دهیم نوسانات اقتصادی بر روند فعالیت های بانک در جهت کمک به رونق تولید و چرخه اقتصادی کشور تاثیر مخرب بگذارد.
گفتنی است در این سفر تقدیری از زحمات کلیه همکاران منطقه قدردانی کرد و عملکرد موفق بانک سینا را نتیجه تلاش های دلسوزانه تمامی کارکنان شعب و ستاد عنوان کرد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه بوشهر و هرمزگان نیز در این بازدید حضور داشتند و ضمن گفتگو با همکاران، عملکرد شعب مذکور را مورد بررسی قرار دادند.