تاکید بانک تجارت بر مشتری مداری
تاکید بانک تجارت بر مشتری مداری
بانک و رسانه: مروری بر اخبار پنج ماه اخیر بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری منطقه نشان می دهد این بانک که طراحی و خلق خدمات نوین با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان را هدف قرار داده، مشتری مداری را رکن اصلی برنامه ها و موفقیت خود می داند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک و رسانه، بررسی اخبار روابط عمومی بانک تجارت و مشخصاً کلید واژه های بکار رفته در سخنرانی های اخیر دکتر اخلاقی مدیرعامل این بانک، گواه این را می دهد که این بانک جایگاه و منزلت خاصی را برای مشتریان خود قائل می باشد.
تاکید دکتر اخلاقی بر پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان در سخنرانی برنامه سمفونی تفتا در تالار رودکی و تلاش برای پاسخگویی سریع و کامل به نیازمندی‌های مشتریان آنهم از موضوعات مهم و اساسی بانک، بیانگر این مهم هست.
مدیرعامل بانک تجارت در بخش دیگری از صحبت های خود مجددا برنامه‌ریزی منسجم و تلاش‌های مداوم هلدینگ فناوری بانک برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان بانک تجارت را خواستار و بار دیگر بر رضایت مشتریان در صحبت هایشان تاکید کرده است.
در همین خصوص و در بخش دیگری از اخبار منتشره بانک تجارت در وب سایت این بانک، نشان از حضور در رویداد ها و نمایشگاه های پر مخاطب مانند بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، اولین رویداد فینوتکس و… برای پاسخگویی و گفتگوی مستقیم با مشتریان خود است، اتفاقی که در راستای همفکری، هم‌افزایی و تعامل مستمر با مشتریان روی می دهد که یقیناً اثرگذاری مثبتی را برای اخذ نظرات مخاطبان و اصلاح رویه ها و فرآیندهای قبلی بانک به همراه دارد.
امید به اینکه این روند و عقیده راسخ مدیران ارشد این بانک خوش سابقه و بزرگ به نیازهای مشتری همچنان ادامه داشته باشد و شاهد ارتقاء جایگاه آن در چرخه اقتصادی و صنعت بانکداری باشیم.