تاکید مدیرعامل بانک تجارت برای پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان
تاکید مدیرعامل بانک تجارت برای پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان
بانک و رسانه: قالبی که نشان می‌داد هر کدام به تنهایی، آهنگی جذاب برای اکوسیستم‌ موردنظرشان اجرا می‌نوازند و در نگاهی کلان‌، در کنار هم و زیر چتر این هلدینگ، همنوازی‌شان، درست شبیه یک ارکستر موسیقی، یک اتفاق بزرگ را رقم می‌زند.
اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری بانک تجارت شب گذشته در تالار رودکی تهران برگزار شد تا در جریان آن هشت شرکت زیرمجموعه «تفتا»، دستاوردها و خدمات خود را در قالبی متفاوت و موسیقایی ارائه کنند؛ قالبی که نشان می‌داد هر کدام به تنهایی، آهنگی جذاب برای اکوسیستم‌ موردنظرشان اجرا می‌نوازند و در نگاهی کلان‌، در کنار هم و زیر چتر این هلدینگ، همنوازی‌شان، درست شبیه یک ارکستر موسیقی، یک اتفاق بزرگ را رقم می‌زند.

 مدیرعامل بانک تجارت در این رویداد که با حضور رییس و نایب‌رییس هیات‌مدیره این بانک، معاونان و مدیران حوزه‌های مرتبط با فناوری و همچنین احمد تقوایی رییس مرکز فاوای وزارت افتصاد، مجتبی توانگر رییس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، حسین اسلامی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و امین کلاهدوزان رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت برگزار شد، با مرور تاریخچه‌ عظیم این بانک و فعالیت‌های آن در صحنه‌های بین‌المللی، تعاملات در حوزه کسب‌و‌کارهای بزرگ و حضور موثر در نظام بانکی کشور، به بخشی از دستاوردهای شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری بانک اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود هلدینگ تفتا و شرکت‌های تحت مدیریت آن با رویکرد پیشرفت، استراتژی‌های بانک را حمایت کرده و در اجرایی شدن هرچه بهتر آن گام‌های موثر بردارد.

هادی اخلاقی فیض آثار تصریح کرد: ویژگی منحصر‌به‌فرد بانک تجارت باعث شده تا مشتریان شرکتی و تجاری با کسب‌و‌کارهای بزرگ به این بانک روی آورده و این ظرفیت را برای خودشان حفظ کنند. اما این به معنای عدم توجه به مشتریان حقیقی که به اصطلاح «خرد» نامیده می‌شوند نیست و هلدینگ تفتا با محصولات مختلفی که از طریق شرکت‌های خود تولید می‌کند، تمرکز ویژه‌ای به این بخش دارد.
وی تلاش برای تولید محصولات مختلف به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان و سهولت و سرعت عملکرد کارکنان شعب بانک تجارت را از سیاست‌های مهم این بانک در شرایط فعلی دانست و گفت: در طول دو سال گذشته، تلاش فراوانی در مجموعه بانک تجارت صورت گرفته تا از طریق آن مقدمات ورود به حوزه‌های دیگر بانکداری که نیاز امروز بانک برای حضور در حد یک مجموعه مالی توانمند و جامع است محقق شود.

مدیرعامل بانک تجارت به ضرورت پشتیبانی فناوری اطلاعات در پیشرفت بانک‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت‌های متعدد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در طول دو سال گذشته در دستور کار مجموعه تصمیم‌گیران و همکاران بانک تجارت قرار گرفته و در این راستا هلدینگ تفتا برنامه‌های مختلفی را ارائه داده و موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این هلدینگ بتواند در روند پیش رو، انتظارات بانک برای پاسخگویی شایسته به نیازمندی‌های مشتریان را بیش از پیش فراهم کند.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه حمایت این بانک از مجموعه هلدینگ فناوری را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: تمامی ارکان‌ بانک تلاش خواهند کرد تا با توجه به اهمیت حوزه فناوری و نیاز امروز شبکه بانکی به این حوزه، پشتیبانی مطلوبی از هلدینگ فناوری بانک تجارت صورت پذیرد.

اخلاقی تلاش برای پاسخگویی سریع و کامل به نیازمندی‌های مشتریان را از موضوعات مهم و اساسی برای برشمرد و گفت: بانک تجارت در سال گذشته علاوه بر حمایت از صنایع بزرگ کشور از جمله صنعت پتروشیمی و…، در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافت؛ از کسب رتبه نخست در میان شبکه بانکی کشور برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تا کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان این شبکه. اما در کنار این مهم، مجموعه‌های مختلف بانک تلاش کردند تا با تولید ابزارها و پلتفرم‌های کاربردی همچون باجت و سایر محصولات مرتبط با حوزه بانکداری خرد، تجاری و اصناف، بخش بزرگی از نیازمندی‌های مشتریان را پاسخگو باشد.

مدیرعامل بانک تجارت در پایان اظهار امیدواری کرد که در ماه‌های پیش رو، با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش‌های مداوم هلدینگ فناوری بانک تجارت در راستای همفکری، هم‌افزایی و تعامل مستمر، گام‌های بلند و تاثیرگذار بیشتری برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان بانک تجارت برداشته شود و مخاطبان این بانک، مجموعه‌ای از محصولات را در اختیار داشته باشند که از طریق آن‌ها، خدمات بانکی را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند.

در جریان این رویداد، مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری بانک تجارت، با حضور روی سن تالار رودکی تهران، با شیوه‌ای نوین، به معرفی شرکت، خدمات، دستاوردها و اهداف شرکت خود پرداختند و در نهایت محمد فرجود، مدیرعامل این هلدینگ در کنار هشت مدیر زیرمجموعه‌اش، سمفونی ارائه خدمات بهتر به مشتریان را یک بار دیگر برای حاضران، یادآور شد.