تخفیفات بیمه میهن به کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
تخفیفات بیمه میهن به کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
بانک و رسانه:بیمه میهن به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تخفیفات بیمه ای در رشته های آتش سوزی، بدنه خودرو و مسئولیت مدنی مهندسان ناظر برای کارکنان این نهاد انقلابی اعمال می کند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ این شرکت بیمه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در رشته بیمه های آتش سوی ۴۰ درصد، بدنه خودرو ۲۰ درصد و مسئولیت مدنی مهندسان ناظر ۴۰ درصد تخفیف تا پایان فروردین ۱۴۰۱ برای کارکنان این نهاد مردمی و انقلابی اعمال می کند.

بر اساس این گزارش، پوشش های بیمه آتش سوزی شامل: سیل، طوفان، ضایعات ناشی از سنگینی برف، سرقت، هزینه اجازه اسکان موقت، مسئولیت مالی در قبال همسایگان ناشی از خطر آتش سوزی، هزینه پاکسازی، هزینه پزشکی اعضای تحت تکفل؛ پوشش های بدنه خودرو شامل: حادثه، سرقت کلی، آتش سوزی، صاعقه و انفجار، شکست شیشه ،مواد شیمیایی و رنگ و بلایای طبیعی، سرقت درجا، نوسانات قیمت و پوشش های مسئولیت مدنی مهندسان ناظر نیز شامل: خسارت مالی و جانی وارده به اشخاص ثالث است.
۲۱ فروردین ۱۴۰۱، چهل و سومین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. این نهاد انقلابی از موسسان و سهامداران عمده شرکت بیمه میهن محسوب می شود.

باران ایرمان