تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان از بانک سینا
تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان از بانک سینا
بانک و رسانه: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان خراسان رضوی با حضور در ساختمان مدیریت منطقه خراسان، از عملکرد و همراهی بانک سینا در پرداخت تسهیلات به مددجویان معرفی شده از سوی این نهاد، تقدیر کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، رضا سلم‌آبادی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی از عملکرد بانک سینا در ارائه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در راستای توانمندسازی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد تقدیر کرد و گفت: تسهیل‌گری برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) امر خداپسندانه‌ای است و جای قدردانی دارد.
سلم‌آبادی در ادامه از عملکرد مدیریت منطقه خراسان بانک سینا بابت نقش‌آفرینی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در این استان و تلاش در جهت توسعه اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد تقدیر کرد.
سیامک شمسائی، مدیر منطقه خراسان بانک سینا نیز با اشاره به رویکردهای حمایتی این بانک در رابطه با اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد گفت: تلاش بانک سینا معطوف به ارائه خدمات متنوع به تمام اقشار جامعه است و این بانک بر اساس سیاست‌ها و راهبردهای تدوین در جهت کاهش محرومیت‌ها و همچنین توانمندسازی افراد کم‌برخوردار، گام بر‌ می‌دارد.