حضور مخاطبان تخصصی و عمومی بانک صادرات ایران نشان از نگاه حرفه‌ای به بازار سرمایه دارد
حضور مخاطبان تخصصی و عمومی بانک صادرات ایران نشان از نگاه حرفه‌ای به بازار سرمایه دارد
بانک و رسانه: ​مهدی محمدی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بازدید از جایگاه بانک صادرات ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از تلاش‌های مجموعه بانک صادرات ایران برای حضور قدرتمند در این دوره از نمایشگاه قدردانی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محمدی افزود: سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به گونه‌ای انجام شده است که با سال‌های گذشته تفاوت ملموسی داشته و نگاه حرفه‌ای گرایی را در این حوزه تقویت کرده است.

وی ادامه داد: زیرمجموعه های وزارت اقتصاد در تسریع این نگاه و اعمال این نگاه، نقش بسزایی داشتند و بانک صادرات ایران امسال در این بخش به طور ویژه فعالیت کرده است.

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: حضور جدی مخاطبان تخصصی و عمومی در پاویون بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که این دیدگاه به واقعیت نزدیکتر شده است.

وی گفت: بانک صادرات ایران در دوره جدید مدیریتی در حوزه‌های تخصصی مالی و بانکی، موفقیت‌های خیلی جدی داشته و در حوزه‌های پیوستی همچون ارتباطات و روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی نیز شاهد اقدامات متمایز، خلاقانه و مناسبی هستیم که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد. برای همه همکارانم در این بخش آرزوی موفقیت می‌کنم، خدا قوت می‌گوییم و قدردان همه زحمات آنها هستیم.