حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است
حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است
بانک و رسانه: ​شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل حضور جوانان و نخبگان کشور، سهم ویژه‌ای در توسعه اقتصادی کشور داشته و تسهیل در ارائه محصولات و خدمات به این شرکت‌ها با حمایت‌های بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی، کمک به چرخه صنعت کشور است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل این بانک در نشست با محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این مطلب افزود: بخشی از مأموریت بانک صادرات ایران ارائه خدمات جامع و متنوع بانکی و مالی به فعالان اقتصادی نقش‌آفرین در رشد و توسعه کشور بوده و این مهم از طریق عملیاتی کردن سیاست‌ها و راهبردهای مدون، پرقدرت‌تر از گذشته در سال‌جاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست که با حضور مهدی اقبالی‌راد معاون شعب بانک، مهدی رزمی معاون اعتباری و پرویز محسنی خرمی مدیر امور شعب غرب تهران برگزار شد، با ترسیم بخشی از اهداف و برنامه‌های عملیاتی در قانون جهش تولید دانش‌بنیان، حمایت مناسب و منطقی از این قانون را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش و همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت‌ها ثابت می‌کند که بانک صادرات ایران حامی همه‌جانبه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست از حمایت‌های بانک صادرات ایران در حوزه ارائه خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی کرد.

خیاطیان همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر قانون جهش تولید دانش بنیان در سال جاری جهت تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: حمایت شبکه بانکی، می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در فروش و توسعه شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان داشته باشد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک صادرات ایران طی سال‌های گذشته به طور پیوسته مورد توجه بوده و در سه ماه ابتدای سال جاری نیز بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال به این شرکت‌ها پرداخت کرده است.​