خراسان شمالی، “گنجینه فرهنگ ها و اقوام ایرانی” میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
خراسان شمالی، “گنجینه فرهنگ ها و اقوام ایرانی” میزبان مدیرعامل بیمه کوثر
بانک و رسانه: دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان خراسان شمالی به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با همکاران ، نمایندگان و ذی نفعان شرکت پرداختند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد خراسان شمالی توسط مدیریت سرپرستی استان ارائه شد و مدیرعامل شرکت نکاتی را در این خصوص و برنامه های مورد نیاز جهت افزایش بازدهی سرپرستی بیان نمودند.

دکتر آقادادی در این بازدید ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان و همکاران به تشریح برنامه های شرکت برای ارتقای جایگاه بیمه کوثر پرداختند و خواهان اشاعه خدمات غیرحضوری ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و همچنین ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک شدند تا این عوامل زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی شرکت گردد.

ایشان با تبریک سالروز تاسیس استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار شرکت “کوثر، خیر کثیر” اشاره نمودند و حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش را امری ضروری دانستند که موجبات بهبود کارایی را فراهم می آورد و مشارکت و انسجام همکاران و نمایندگان را در ثبت عملکرد رو به جلو در بیمه کوثر بسیار موثر عنوان نمودند.

آقادادی در پایان با اشاره به عملکرد بالغ بر ۴ هزار میلیاردی فروش شرکت ابراز امیدواری کرد همکاران شرکت با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه ساز ارتقای سطح عملکرد و بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان شوند