درخشش سپ در آخرین گزارش قرن ۱۴
درخشش سپ در آخرین گزارش قرن ۱۴
بانک و رسانه:شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در آخرین گزارش اقتصادی شاپرک در قرن 14 توانست با سهم 20.86 درصدی از سهم تعداد کل تراکنش¬های اسفند 1400 ، آخرین گزارش قرن 14 را با صدر نشینی به پایان برساند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان ، طبق آخرین گزارش اقتصادی سال ۱۴۰۰ شاپرک ، سپ با سهم ۲۰٫۸۶ درصدی از تعداد کل تراکنش های انجام شده، بالاترین سهم را در بین شرکت های پرداخت الکترونیک به خود اختصاص داد و همانند ماه گذشته، جایگاه اول را به خود اختصاص داد.
آخرین گزارش شاپرک در قرن ۱۴، نشان می¬دهد پرداخت الکترونیک سامان با سهم تعداد تراکنش¬های کارتخوان فروشگاهی به میزان ۲۰٫۶۷ درصدی و پوشش ۳۵٫۵۵ درصدی تعداد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی در رتبه نخست صنعت PSP در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ قرار دارد. این گزارش در ادامه از رتبه نخست پرداخت الکترونیک سامان کیش با سهم ۲۰٫۹۱ درصدی از بازار تعداد تراکنش های خرید خبر می د¬هد.
آخرین گزارش اقتصادی شاپرک از بازار مبلغی ابزار پذیرش موبایلی و پوشش ۴۰٫۴۸ درصدی سپ در بین شرکت های پرداخت الکترونیک و رتبه نخست، همانند ماه گذشته نوید می¬دهد. این شرکت همچنین با پوشش ۲۳٫۵۷ درصدی از سهم بازار پرداخت قبض و خرید شارژ، توانسته سهم عمده ای از بازار تعدادی تراکنش های این بخش را به خود اختصاص دهد.
شایان ذکر است شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از نظر ” سهم مبلغی پذیرش کارتخوان فروشگاهی، سهم مبلغی ابزار پذیرش اینترنتی و مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ ” و” تعداد تراکنش¬های ابزار پذیرش اینترنتی ” در رتبه دوم قرار دارد.