درخشش محصولات شیمی همدان در غرب آسیا با سرمایه گذاری بانک ملی ایران
درخشش محصولات شیمی همدان در غرب آسیا با سرمایه گذاری بانک ملی ایران
بانک و رسانه: بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از بخش تولید،اقدامات گسترده ای را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان کشور به عمل آورده است که هر یک از آنان در صنایع مختلف،علاوه بر اشتغال آفرینی، به صادرات تولیدات خود رو آورده و موفق به ارزآوری برای کشور شده اند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران شرکت شیمی معدنی همدان از جمله این شرکت ها است که توانسته است با حمایت های بانک محصولاتی قابل رقابت با بزرگترین برندهای جهانی را تولید و به بازارهای صادارتی عرضه کند.

این شرکت اولین و تنها تولید کننده کربنات کلسیم رسوبی در ایران و بزرگترین تولیدکننده در منطقه غرب آسیا با نام تجاری برین است. محصولات شرکت شیمی معدنی همدان طیف گسترده ای از صنایع مانند صنایع رنگ و پوشش های صنعتی ، انواع بتانه و سیلانت ، خمیر های آب بندی، صنایع پلیمر، لاستیک، کاغذ، مرکب چاپ، صنایع شوینده و بسیاری از صنایع دیگر که کربنات کلسیم مصرف می کنند را پوشش می دهد.

این شرکت با مشارکت و سرمایه گذاری بانک ملی ایران برای بیش از ۱۱۰ نفر بطور مستقیم و بیش از ۶۰۰ نفر بطور غیر مستقیم اشتغالزایی داشته است.با تکمیل و راه اندازی شرکت تولیدی نمک های معدنی توسط شیمی همدان نیز بیش از ۱۰۰ نفر بطور مستقیم و بیش از ۲۰۰ نفر بطور غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.