دوره شناخت شناورها در بیمه پارسیان برگزار شد
دوره شناخت شناورها در بیمه پارسیان برگزار شد
بانک و رسانه: دوره آموزشی شناخت شناورها برای کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها در ساخنمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار شد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، با توجه به هماهنگی و اعلام قبلی مدیریت آموزش، دوره آموزشی شناخت شناورها با تدریس مهندس بختیاری مشاور و مدرس در امور بیمه های کشتی، برای آشنایی کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی و خاص و همچنین کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها برگزار شد.
در این دوره به موضوعات مختلفی درخصوص آشنایی و معرفی شناورها، سازه ها و ماشین آلات و سیستم‌های موجود در آن و همچنین آشنایی با حمل و نقل دریایی، سازمان بنادر و موسسات رده بندی، انواع گواهینامه، انواع بازرسی ها و آشنایی با فراساحل و شناورهای آن اطلاعات جامع و کاملی ارایه شد. این دوره با هدف تقویت دانش کارکنان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص پس از تشکیل این مدیریت در بیمه پارسیان برنامه ریزی و برگزار شد.

بیمه پارسیان همواره در راستای ارتقای سطح آموزشی کارکنان خود پیشگام بوده و با بهره‌گیری از دوره های مختلف سعی در افزایش دانش کارکنان خود در صنعت بیمه کشور دارد.