دیدار عضو هیات مدیره بانک ملت با جانبازان مرکز توانبخشی شهید بهشتی
دیدار عضو هیات مدیره بانک ملت با جانبازان مرکز توانبخشی شهید بهشتی
بانک و رسانه:عضو هیات مدیره بانک ملت همراه با اعضای شورای ایثارگران این بانک همزمان با میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز، از مرکز توانبخشی شهید بهشتی بازدید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مسعود نصر اصفهانی در این بازدید که امیررضا شیخ و علی اکبر صابریان مدیران امور، رامین خانزاده رییس اداره کل امور کارکنان و حمیدرضا نخعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج به عنوان اعضای شورای ایثاگران بانک، وی را همراهی می کردند، با جانبازان این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملت با تبریک روز جانباز به جانبازان مرکز شهید بهشتی، از آنان به عنوان شهدای زنده یاد کرد و خطاب به آنان اظهار داشت: ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری های شما، هیچ گاه از یاد و خاطره مردم ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که جانبازان جنگ تحمیلی از خود گذشتند تا آسیبی به آب و خاک میهن عزیزمان نرسد، از خدا خواست تا به آنان صبر و شکیبایی برای تحمل دردهای ناشی از جراحات جنگ را عطا کند و خانواده های آنان را در پناه خود سلامت نگه دارد.

نصر اصفهانی با اعطای شاخه گل و هدایایی، از جانبازان به خاطر تمامی خدماتی که در طول جنگ تحمیلی به کشور کردند و با نثار جان خود برای انقلاب و اسلام، به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند، سپاسگزاری کرد.
وی همچنین با قدردانی از دست اندرکاران و پرستاران مرکز توانبخشی شهید بهشتی، تاکید کرد: کارکنان این مرکز، به دلیل مشکلات خاص و عدیده ای که جانبازان با آن دست به گریبان هستند، کار سخت و نفسگیری دارند و امیدوارم که خدا آنان را در زمره اولیای خاص خود قرار دهد.

جانبازان نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از حضور عضو هیات مدیره بانک ملت در این مرکز، تاکید کردند: خوشحالیم از این که می بینیم مردم ما را فراموش نکرده اند و با حضور خود در این مرکز به ما روحیه و انرژی می بخشند.
بر اساس این گزارش، ۲۷ جانباز قطع نخاعی در مرکز توانبخشی شهید بهشتی حضور دارند.