دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
بانک و رسانه: با فرارسیدن سال 1403 و عید نوروز، مدیران ارشد بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب و امور روابط عمومی این بانک از شعب شهر تهران بازدید کردند.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید هدف از این دیدار را تجدید میثاق و پیمانی دوباره با همکاران شعب بیان کرد و گفت: کارکنان شاغل در شعب با همت و درایت محیط اطراف شعب را بررسی کرده و با معرفی دقیق خدمات به کسبه و سازمان های محل، آنها را ترغیب به افتتاح حساب و دریافت سرویس های بانک می کنند.
رئیس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین همبستگی میان همکاران ستاد و شعب را عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: انجام کار تیمی و مشارکت در امور بین تمامی واحد های بانک، بی شک باعث تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت آنان خواهد شد.
قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در دیدار با کارکنان شعب تلاش و استمرار در یادگیری و آموزش مفاهیم بانکی را از اولویت های مدیریت ارشد بانک در سال جدید بیان کرد و گفت: مدیران ادارات مرکزی، روسا و معاونین شعب باید با آخرین مطالب و مفاهیم بانکی آشنا بوده تا بتوانند آن را به همکاران زیر مجموعه خود آموزش و آگاهی همکاران را افزایش دهند.
در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب، راهکارهای مناسب در جهت ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیریت ارشد بانک به همکاران داده شد.