رئیس کل بیمه مرکزی جایگاه نخست بیمه آسیا در فهرست صد شرکت برتر کشور را تبریک گفت
رئیس کل بیمه مرکزی جایگاه نخست بیمه آسیا در فهرست صد شرکت برتر کشور را تبریک گفت
بانک و رسانه: رئیس کل بیمه مرکزی کسب رتبه نخست بیمه آسیا در بیست و ششمین رتبه بندی صد شرکت برتر کشور را به مدیر عامل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی با ارسال لوح تقدیر،کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندی صد شرکت برتر کشور را به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل  و کارکنان بیمه آسیا تبریک گفت.

بنابر این گزارش، در بخشی از لوح تقدیر آمده است:” قرار گرفتن آن شرکت در آرایش بنگاه ها، صنایع و فعالیت های بزرگ اقتصادی کشور و کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندیIMI_100  شرکت های بزرگ کشور در سال ۱۴۰۲، با توجه به ویژگی بارز شفافیت اطلاعات و شاخص های مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، نشان از پویایی، حسن تدبیر و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران پر تلاشتان دارد. این موفقیت ارزشمند را به تمام کارکنان شرکت تبریک می گویم”.
این گزارش می افزاید، بنابر اعلام مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی(IMI 100)  بیمه آسیا در بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران و در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن ۳۳ شاخص  از جمله فروش، نقدینگی، ارزش افزوده، بهره وری، ارزش و بازده بازار، دارایی و نیروی انسانی، رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد و درمیان یکصد شرکت برتر ایران، جایگاه ۵۲ را به خود اختصاص داد.