به گزارش بانک و رسانه، ضرورت و تاثیر شگرف توسعه زیرساخت ها و مشخصاً اعتقاد به بانکداری الکترونیک آنهم در شرایطی که عمده مردم و مشتریان برای استفاده از خدماتی بانکی، اولویت اولشان استفاده از ابزارهای نوین می باشد، رویکرد مدیران و سیاستگذاران این صنعت به این موضوع، می تواند حضور در عرصه رقابت با دیگر بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری را تضمین نماید.
تاکید بر اهمیت و جایگاه تکنولوژی و بسترهای نوین برای ارائه خدمات مطلوب تر بانکی، اخیراً مدیران بانک خوشنام ایران زمین را بر آن داشت تا با چرخشی استراتژیک و تغییراتی در بالاترین سطح فناوری اطلاعات بانک و انتصاب احمد بهمنیار به عنوان معاون فناوری اطلاعات و همچنین لیلا بنی آدم به عنوان رئیس اداره بانکداری مجازی، زمینه ساز این اتفاق و افزایش سطح رضایت مشتریان بانک از سبد محصولات و خدمات نوین بانکی شوند.
از دیگر نکات تاثیرگذار که پورسعید در کنار تقویت تیم اجرایی فناوری اطلاعات بانک ایران زمین خطاب به مدیران خود در استراتژی جدید بانک تاکید داشته و همواره آن را موثر می داند، افزایش مشارکت کارکنان در کلیه امور و ایجاد روحیه فعالیت تیمی است.
مدیرعامل بانک ایران زمین افزایش مشارکت کارکنان را زمینه ساز افزایش بازدهی واحدهای مختلف می داند و تخصص، خلاقیت و وفاداری را لازمه و ویژگی یک مدیر بانکی در همه زمینه ها برشمرده که می تواند به تعبیری آن، مقدمه ای برای ارائه خدمات مناسب برای مشتریان متقاضی بانکداری الکترونیک و رویکرد فناوری محور هم باشد.