رویکرد فناوری محور بانک ایران زمین برای افزایش میزان رضایت مشتریان و بازدهی بهتر
رویکرد فناوری محور بانک ایران زمین برای افزایش میزان رضایت مشتریان و بازدهی بهتر
بانک و رسانه: بانک ایران زمین که از سال 1389 با مجوز رسمی بانک مرکزی شروع به فعالیت نمود، همواره و بخصوص در مدت مدیرعاملی عبدالمجید پورسعید با تغییرات بجا و به موقع در این سالها حرکتی رو به جلو و آینده محور را در زمینه های مختلف و علی الخصوص بانکداری الکترونیک دنبال کرده است.

به گزارش بانک و رسانه، ضرورت و تاثیر شگرف توسعه زیرساخت ها و مشخصاً اعتقاد به بانکداری الکترونیک آنهم در شرایطی که عمده مردم و مشتریان برای استفاده از خدماتی بانکی، اولویت اولشان استفاده از ابزارهای نوین می باشد، رویکرد مدیران و سیاستگذاران این صنعت به این موضوع، می تواند حضور در عرصه رقابت با دیگر بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری را تضمین نماید.

تاکید بر اهمیت و جایگاه تکنولوژی و بسترهای نوین برای ارائه خدمات مطلوب تر بانکی، اخیراً مدیران بانک خوشنام ایران زمین را بر آن داشت تا با چرخشی استراتژیک و تغییراتی در بالاترین سطح فناوری اطلاعات بانک و انتصاب احمد بهمنیار به عنوان معاون فناوری اطلاعات و همچنین لیلا بنی آدم به عنوان رئیس اداره بانکداری مجازی، زمینه ساز این اتفاق و افزایش سطح رضایت مشتریان بانک از سبد محصولات و خدمات نوین بانکی شوند.

از دیگر نکات تاثیرگذار که پورسعید در کنار تقویت تیم اجرایی فناوری اطلاعات بانک ایران زمین خطاب به مدیران خود در استراتژی جدید بانک تاکید داشته و همواره آن را موثر می داند، افزایش مشارکت کارکنان در کلیه امور و ایجاد روحیه فعالیت تیمی است.

مدیرعامل بانک ایران زمین افزایش مشارکت کارکنان را زمینه ساز افزایش بازدهی واحدهای مختلف می داند و تخصص، خلاقیت و وفاداری را لازمه و ویژگی یک مدیر بانکی در همه زمینه ها برشمرده که می تواند به تعبیری آن، مقدمه ای برای ارائه خدمات مناسب برای مشتریان متقاضی بانکداری الکترونیک و رویکرد فناوری محور هم باشد.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه