سرپرستان مدیریت های سرمایه انسانی و طرح و توسعه منصوب شدند
سرپرستان مدیریت های سرمایه انسانی و طرح و توسعه منصوب شدند
بانک و رسانه: دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور احکام جدگانه ای سرپرستان مدیریت های سرمایه انسانی و طرح و توسعه صندوق را منصوب کرد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی، در نشست ظهر امروز شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد که با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی برگزار شد، طی احکام جداگانه ای که به امضای دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق رسیده بود، آقایان مجتبی عباسی قادی و رضا شابهاری به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و سرپرست مدیریت طرح و توسعه منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادر شده آمده است: نظر به پویایی و ارتقاء سطح سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد با هدف ارائه بهترین خدمات به جامعه معزز ایثارگری و مصوبه کمیته منابع انسانی نفرات صدر الذکر به این سمت ها منصوب شده اند.

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر همواره تلاش کرده است تا بالاترین میزان رضایت مندی را از ولی نعمتان خود کسب کند و میزان رضایت مندی بالای ۹۰ درصدی طی سال های اخیر نشان از به بار نشستن زحمات مجموعه و موفقیت آن در این مسیر بوده است.