ظرفیت مهم فناوری بانک توسعه تعاون برای تحول دیجیتال
ظرفیت مهم فناوری بانک توسعه تعاون برای تحول دیجیتال
بانک و رسانه: معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بر ظرفیت مهم فناوری بانک برای تحول دیجیتال تاکید ورزید

شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک اظهار داشت: واحد فناوری بانک از جمله واحدهای تاثیرگذار، تخصصی و راهبردی بانک است.

وی افزود: بانک ها در تلاش هستند تا همواره واحد فناوری بانک را به عنوان یک مزیت در اختیار داشته باشند و سرمایه انسانی متخصص، خوش فکر و خلاق حوزه فناوری نقش مهمی در موفقیت واحد بر عهده دارند.
بخشا تصریح کرد: پروژه های متعددی در حوزه فناوری بانک در جریان است و ضروری است پروژه ها به صورت منسجم و یکپارچه و با رویکرد سیستمی و هماهنگ به مرحله اجرا برسد.
در ادامه مراسم سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون گفت: متخصصین و همکاران حوزه فناوری از سرمایه های ارزشمند بانک محسوب می شوند و می توانند در ایجاد زیرساخت، توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای امنیت اقدامات مناسبی صورت دهند.
وی افزود: طی پنج سال اخیر اقدامات مناسبی با هدایت مدیر پیشین فناوری صورت پذیرفته است و در دوره جدید نیز با استقرار سرپرست جدید، این ظرفیت وجود دارد تا با کار تیمی و منسجم و همفکری و هماهنگی ، روند رو به پیشرفت بانک در حوزه فناوری تداوم یابد.
در این جلسه که با حضور امید سلیمانی سرپرست شرکت سمات، سعید موسوی مجد رئیس اداره کل زیرساخت، رضا پولادوند رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک، سهیل پارسا کیا رئیس اداره کل امنیت و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات و معاونین ادارات و روسای دوایر همراه بود، علی یکتا مدیر پیشین و سجاد علیزاده سرپرست جدید مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک نیز توضیحاتی درباره اقدامات و برنامه ها ارائه دادند.