سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 5287
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد؛

عدم تغییر در سیاست‌های بیمه رازی/ رونمایی از سامانه برخط بیمه رازی در آینده نزدیک

عدم تغییر در سیاست‌های بیمه رازی/ رونمایی از سامانه برخط بیمه رازی در آینده نزدیک
عدم تغییر در سیاست‌های بیمه رازی/ رونمایی از سامانه برخط بیمه رازی در آینده نزدیک
بانک و رسانه: مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به رونمایی از سامانه برخط اختصاصی بیمه رازی در آینده بسیار نزدیک، گفت: سیاست‌های شرکت بیمه رازی مبنی بر اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک در سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد و تمام تلاش مجموعه ارائه خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران در راستای کسب رضایتمندی مشتریان است.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در همایش سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه رازی تاکید کرد: ارائه خدمات بر فروش تقدم دارد زیرا حفظ و نگهداشت مشتری در پی ارائه خدمات محقق خواهد شد و اعلام نرخ پایین در شرایط فعلی اقتصاد و صنعت بیمه آنچنان جایگاهی در بین مشتریان ندارد.

او با اشاره به اینکه مشتریان رازی در سال‌های اخیر به مشتریان وفادار تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: مسیر جدیدی در دو سال اخیر در بیمه رازی با تکیه بر پنج چرخش استراتژیک ایجاد شده که در این مسیر ارائه خدمات به مشتریان بر هر برنامه دیگری مقدم است.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی گفت: در سطح شعب و ستاد با توجه به مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت، ارزیابی و پرداخت خسارت به لحظه در کنار ارائه خدمات از اولویت‌های بیمه رازی است.

جباری با تاکید بر اینکه بیمه رازی در جامعه به عنوان بیمه‌ای متعهد شناخته می‌شود، یادآور شد: افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، وفاداری مشتریان را به همراه دارد و این موارد تاثیر قابل توجهی بر رشد جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه دارد.

مدیرعامل بیمه رازی جهت گیری اصلی شرکت بیمه رازی را ارتقا جایگاه دانست و بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید تمام ارکان سازمان شناخت کافی نسبت به اهداف شرکت داشته و در کنار آن در این مسیر قدم‌های هماهنگی برداشته شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: افق پیش‌روی بیمه رازی تبدیل شدن به هلدینگ در صنعت بیمه و ارائه خدمات در فضای سرمایه گذاری، تحقیق و توسعه و … است که قدم‌های اولیه و طراحی زیرساخته‌ها متناسب با اهداف بلند مدت شرکت در حال حاضر صورت گرفته است.

جباری بیان کرد: نقشه راه شرکت که بر پایه پنج چرخش استراتژیک طراحی شده تاثیر قابل توجهی بر تحقق اهداف بلند مدت شرکت دارد که در این میان مشتری مداری و شعبه محوری از اولویت‌های اصلی شرکت محسوب می‌شود و اقدامات اخیر بیمه رازی همچون آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز در راستای اجرای هرچه بهتر این دو استراتژی است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: در کنار آغاز به کار مجتمع تخصصی آراز، میزهای بیمه‌ای در سراسر کشور فعال خواهند بود و مدیران استانی و شبکه فروش شهرستان‌ها باید از ظرفیت میز بیمه‌ای و ارتباطات مشتریان بزرگ برای افزایش پرتفوی خود بهره لازم را ببرند.

او گفت: بیمه رازی در ماه‌های اخیر به سمت طراحی بسته و محصولات متنوع بیمه‌ای حرکت کرده که مدیریت فنی شرکت در آینده نزدیک با توجه به خواست و نیاز مشتری بسته‌های بیمه‌ای را معرفی و عرضه خواهد کرد، این موضوع در حالی بیان می‌شود که ایجاد نیاز، معرفی محصولات جدید و افزایش ضریب نفوذ بیمه با جدیت در دستور کار شرکت بیمه رازی قرار دارد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی با تاکید بر اینکه باید در ارائه خدمات و فروش بیمه‌نامه به تمام نیازهای فرد و سازمان توجه شود، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه شبکه فروش همواره به دنبال جذب مشتریان جدید است از این‌رو شرکت‌های بازرگانی صنعت بیمه باید برنامه مشخص و به‌روز برای حفظ و ارائه خدمات جدید به مشتریان فعلی داشته باشند.

جباری نوآوری و اصلاح روش‌ها را جان تازه‌ای برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی دانست و افزود: در صنعت بیمه باید فضای رقابتی سالم از سوی شرکت‌های بیمه ایجاد شود، زیرا در پی رقابت سالم رشد شرکت‌های بیمه و ارائه خدمات نوین محقق می‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: طراحی و اجرای جشنواره یکی از راه‌های دستیابی به رقابت سالم است که ایجاد انگیزه در شبکه فروش و مشتریان راه به همراه دارد.

او گفت: در کنار ارائه خدمات نوین و طراحی بسته‌های بیمه‌ای خاص برای مشتریان، باید بررسی و به‌روزرسانی در زمینه بیمه‌های عمومی صورت بگیرد که در این رابطه اقدامات مناسبی به صورت منطقه‌ای از سوی مدیریت بیمه‌های اتومبیل بیمه رازی انجام شده است.

مدیرعامل بیمه رازی آسیب شناسی در تعیین بازارهای هدف را یکی از مولفه‌های تاثیرگذار بر عملکرد شرکت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌های مهم شرکت تغییر از بیمه‌گری سنتی به بیمه‌گری برخط با تاکید بر فعالیت نمایندگان است.

جباری تصریح کرد: بیمه رازی در آینده بسیار نزدیک از سامانه تخصصی خود در زمینه مشاوره، صدور و بررسی فرآیند پرداخت خسارت بیمه رونمایی خواهد که در مرحله نخست بخش درمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: پرونده بازی در زمینه پرداخت خسارت در انتهای سال از سوی شعب و واحدها وجود نداشته باشد و این مورد در حالی تاکید می‌شود که تغییری در سیاست‌های شرکت رخ نداده و سودآوری به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شده است.

او در انتها بیان کرد: اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل و کاهش ضریب خسارت و وصول مطالبات با جدیت پیگیری خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم مهدی معظمی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و آیناز فرزانه مقدم نیز به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی معرفی شدند.

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امکانی جدید برای سهولت در خدمات بانکی

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

بانک و رسانه: در اقدامی جدید از بانک تجارت، امکان دریافت 1000 تراکنش حساب، برای تمامی مشتریان و 10 هزار تراکنش حساب، برای مشتریان حقوقی فرا، محقق شد.

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در نشست هم‌اندیشی محسن سیفی با دو خودروساز بزرگ کشور مطرح شد:

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

بانک و رسانه: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند.

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

بانک و رسانه: مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور

«جباری» بیمه رازی را متحول کرد ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

«جباری» بیمه رازی را متحول کرد

بانک و رسانه: بیش از شش ماه از حضور علی جباری در شرکت بیمه رازی می گذرد و این شرکت در این مدت با تحولات قابل توجهی همراه بوده است.

افزایش سرمایه شرکت به ۵۰۰ میلیارد ریال ۰۷ شهریور ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت بازرگانی دانا خبر داد؛

افزایش سرمایه شرکت به ۵۰۰ میلیارد ریال

بانک و رسانه: مدیرعامل شرکت بازرگانی دانا اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت به 500 میلیارد ریال و دریافت چند گواهینامه و نمایندگی از شرکت‌های بین‌المللی از اهم عملکرد این شرکت است.

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت ۰۵ شهریور ۱۴۰۰

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت

بانک و رسانه:دکترعلی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با صدور پیامی در هفته دولت به کارمندان و خدمتگزاران نظام اسلامی تبریک گفت.

پسوندهای منفی را از تهران جدا کنیم/از ظرفیت های گردشگری غافلیم ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:

پسوندهای منفی را از تهران جدا کنیم/از ظرفیت های گردشگری غافلیم

تهران به عنوان پایتخت کشور و با این وسعت و وجود ۲۲۰۰ساختمان فرهنگی و تاریخی،ظرفیت بی بدیلی از جاذبه های دیدنی و گردشگری را داراست که معتقدم در معرفی این جاذبه ها و بهره مندی از ظرفیت های موجود،غفلت شده است.

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امکانی جدید برای سهولت در خدمات بانکی

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

بانک و رسانه: در اقدامی جدید از بانک تجارت، امکان دریافت 1000 تراکنش حساب، برای تمامی مشتریان و 10 هزار تراکنش حساب، برای مشتریان حقوقی فرا، محقق شد.

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در نشست هم‌اندیشی محسن سیفی با دو خودروساز بزرگ کشور مطرح شد:

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

بانک و رسانه: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند.

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

بانک و رسانه: مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.

اعطای بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی یک ماه انجام شد؛ 

اعطای بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

بانک و رسانه: بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.

گزارش مسعود بادین از عملکرد  بیمه آسیا :تولید ۲۹٫۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش مسعود بادین از عملکرد بیمه آسیا :تولید ۲۹٫۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲

بانک و رسانه: مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت در سال 1402 را با رشد بیش از51 درصد، موفقیت آمیز توصیف کرد.

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امکانی جدید برای سهولت در خدمات بانکی

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

بانک و رسانه: در اقدامی جدید از بانک تجارت، امکان دریافت 1000 تراکنش حساب، برای تمامی مشتریان و 10 هزار تراکنش حساب، برای مشتریان حقوقی فرا، محقق شد.

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در نشست هم‌اندیشی محسن سیفی با دو خودروساز بزرگ کشور مطرح شد:

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

بانک و رسانه: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند.

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

بانک و رسانه: مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانکداری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیرحضوری فعال سازی کنند.

اعطای بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی یک ماه انجام شد؛ 

اعطای بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

بانک و رسانه: بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.

گزارش مسعود بادین از عملکرد  بیمه آسیا :تولید ۲۹٫۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش مسعود بادین از عملکرد بیمه آسیا :تولید ۲۹٫۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲

بانک و رسانه: مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت در سال 1402 را با رشد بیش از51 درصد، موفقیت آمیز توصیف کرد.

انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
قزاقستان با کسب دو طلای شنا و وزنه برداری در این روز به رتبه یازدهم صعود کرد

انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو

در جدول رده بندی آمریکا با ۱۰ طلا، ۱۱ نقره و ۱۰ برنز و مجموع ۳۱ در رده اول قرار دارد، چین با ۱۰ طلا، ۵ نقره و ۸ برنز و مجموع ۲۳ در رده دوم و ژاپن با ۶ طلا، یک نقره و ۱۱ برنز در مکان سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارند.

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود

در دقایق باقی مانده پرسپولیس بر فشار حملاتش اضافه کرد تا با کسب یک امتیاز قهرمانی اش را مسجل کند اما سایپایی ها اجازه باز شدن دروازه شان برای بار دوم را ندادند تا با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، قهرمانی سرخپوشان را هم به تعویق بیندازند.

شفر: بازیکنان ما برای جام جهانی آماده هستند ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
لژیونرها هم ۹۰ دقیقه بازی نمی‌کنند

شفر: بازیکنان ما برای جام جهانی آماده هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانستیم در نیمه اول بازی با نفت تهران برنده باشیم، گفت: بر خلاف نظر کارلوس کی‌روش بازیکنان استقلال برای جام جهانی آماده هستند.