قهرمانی بانک سامان در مسابقات برندهای برتر جهان
قهرمانی بانک سامان در مسابقات برندهای برتر جهان
بانک و رسانه: تیم فوتسال بانک سامان که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین‌المللی برندهای برتر جهان FIFCO شرکت کرده بود، موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از سامان رسانه، تیم فوتسال بانک سامان در حالی در بازی پایانی به مصاف نماینده عمان رفته بود که بازی در وقت‌های معمول با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و تیم بانک سامان در ضیافت پنالتی‌ها توانست نماینده قدرتمند عمان را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات FIFCO دست پیدا کند.

تیم فوتسال بانک سامان در مرحله مقدماتی این مسابقات که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، توانسته بود نمایندگان انگلیس، بنگلادش و مراکش را با شکست بدرقه کند.
این تیم در مرحله حذفی نیز توانست تیم اماراتی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد را با ۴ گل در هم بکوبد و به مرحله نیمه‌نهایی پا بگذارد.
تیم فوتسال بانک سامان، در مرحله نیمه نهایی بار دیگر به مصاف نماینده مراکش رفت که نتیجه دیدار مقدماتی در این بازی نیز تکرار شد و سامانی‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر ۱ نماینده مراکش را به خانه خود بفرستند.
در نهایت این تیم بانک سامان بود که در بازی فینال، در برابر نماینده عمان که مدافع عنوان قهرمانی بود، قرار گرفت و در حالی که بازی در وقت‌های معمول ۲ بر ۲ به پایان رسید، تیم بانک سامان در ضربات پنالتی نماینده مدعی عمان را شکست داد و جام برندهای برتر جهان را به خانه آورد.