مدیر عامل بیمه آسیا روز ملی بیمه را تبریک گفت
مدیر عامل بیمه آسیا روز ملی بیمه را تبریک گفت
بانک و رسانه:مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی روز ملی بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور ، صمیمانه تبریک گفت.

به نام خدا
در سال های اخیر، تحولات مثبتی در صنعت بیمه کشوررخ داده که اقبال بیشتر مردم به این صنعت تاثیر گذار از نتایج تحسین برانگیزآن بوده است. صنعت بیمه باید شرایطی را ایجاد کند که تصویر آن در ذهن و فکر مردم، اعتماد و اطمینان را نهادینه کند. هر هموطنی در گوشه و کنار ایران اگر احساس ناامنی کرد، بیمه به عنوان یک حامی، حس خوشایند در کنار آنان بودن را تداعی کند.موفقیت صنعت بیمه در سال های اخیر با وجود شرایط حساس کنونی کشور ،موهبتی است که با بهره مندی از آن و با تکیه بر توان داخلی و ارتقای کیفیت محصولات بیمه ای، توسعه بیمه در کشور را رقم بزنیم.

در تاسی از نام گذاری سال۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، بیمه آسیا تا کنون تمام تلاش خود را برای حمایت از اقتصاد و تولید از طریق ارائه خدمات به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به ویژه پوشش ریسک‌های احتمالی و رفع دغدغه بخش‌های اقتصادی کشور، با موفقیت به انجام رسانده است.

بیمه آسیا با قدمت شصت و دو ساله، ارائه خدمات بیمه ای متنوع، تداوم مسیر موفقیت ها، پرباری کلکسیون افتخارات ، به روز بودن دانش بیمه ای ، کوله باری از تجربه و کادر سازی سرمایه انسانی کارآمد و متخصص، به شرکتی معظم، خوشنام و اصیل بدل شده است.

به قطع و یقین،یاری خداوند سبحان در کنار تلاش و همت خانواده بزرگ بیمه آسیا ، تداوم موفقیت های روز افزون بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور را نظاره گر خواهیم بود.

تدبیرمدیران ، تعهدکارکنان ، وفاداری نمایندگان و فرهیختگی سهامداران ، نعمات الهی است که امیدوارم ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) نام پایدار بیمه آسیا در دوران دولت انقلابی و جهادی را برتارک صنعت بیمه کشور جاودانه سازد.

۱۳ آذر، روز ملی بیمه در تقویم رسمی کشور، پاسداشت همکارانی است که با زحمات ستودنی خود ،تلاش کردند تا این صنعت به عنوان خدمتی سودمند به اقتصاد کشور برجسته شود.

با کمال مسرت، روز ملی صنعت بیمه را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، مشاورین، کارکنان، شبکه فروش و نیز سهامداران بیمه آسیا و کلیه دست اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور ، صمیمانه تهنیت می گویم و تلاش بی بدیل تمامی همکاران در سراسر کشور در جهت اعتلای نام بیمه آسیا را ارج می نهم.

مسعود بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل