مدیر عامل بیمه ایران با بیمه گذاران بزرگ استان فارس دیدار کرد
مدیر عامل بیمه ایران با بیمه گذاران بزرگ استان فارس دیدار کرد
بانک و رسانه:حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران در سفری یک روزه به استان فارس با حضور در شرکت های دافران ( تولید کننده کامیون) و شرکت شایان دیزل صنعت پارس ، با مدیران این واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در این دیدارها که با همراهی جمعی از مدیران فنی و ستادی انجام شد، پس از شنیدن نظرات و دیدگاه بیمه گزاران، با اشاره به توانمندی های بیمه ایران در ارائه خدمات منحصر به فرد به بیمه گذاران بزرگ، اظهار داشت: خدمت رسانی به سرمایه گذاران و کارآفرینان، افتخار بزرگی برای بیمه ایران محسوب می شود. حمایت از طرحهای مختلف و سرمایه های مردم و بنگاه های اقتصادی، قطعا موجب تامین آسودگی خاطر وامنیت روانی سرمایه گذاری در کشور خواهد شد.
مدیر عامل بیمه ایران تاکید کرد: همکاران ما در بیمه ایران همواره تلاش می کنند تا با ارائه خدمات باکیفیت ، رضایت حداکثری مشتریان و بیمه گذاران را بدست آورند.
گفتنی است، مدیر عامل بیمه ایران در سفرهای استانی با هدف رفع موانع وتسریع در روند خدمت رسانی به بیمه گذاران، با حضور در مراکز تولیدی ودفاتر بیمه گذاران، از نزدیک با مدیران و مسئولین فنی واحدهای تولیدی، دیدار و گفتگو می کند.