منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بالغ بر ۲۵۰ همت شد
منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بالغ بر ۲۵۰ همت شد
بانک و رسانه:مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه منابع بانک از ۷۰ همت به ۲۵۰ همت افزایش یافته، بیان کرد: وام‌های پرداختی به مشتریان از ۶۰ همت به ۲۲۰ همت به تعداد بیش از ۳ میلیون فقره رسیده که عدد بسیار بزرگی است.

به گزارش بانک و رسانه به نق از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به خوزستان ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه بهبهان (کد ۴۰۴۴) با برخی از مشتریان کلان استان در شهرهای اهواز، امیدیه و بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عملکرد بسیار مطلوبی را ثبت کرده است

در این سفر دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «علیرضا دانشی» مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دیدار کرد.

در این دیدار مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: همراهی و همکاری بسیار خوب شما مشتریان و ذی‌نفعان است که باعث شده، مدیریت شعب استان خوزستان به موفقیت‌های مهمی دست یابد و همیشه جزو موفق‌ترین استان‌ها باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان بانک و با اشاره به اینکه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چند برابر کارکنان شبکه بانکی تلاش می‌کنند، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کمترین نیرو بیشترین بازدهی را ثبت کرده است.

در ادامه دیدار «علیرضا دانشی» مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران با ۴۵ میدان و ۶۵ مخزن هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره‌ای افزون بر ٧٠هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰درصد نفت خام و ۱۶درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

وی افزود: در این قلمرو وسیع نفتی، میدان‌های بزرگی ازجمله اهواز، گچساران، مارون، آغاجاری، کرنج و پارسی و بی‌بی‌حکیمه قرار دارند و این ظرفیت بی‌نظیر است و می‌توان با استفاده از توانایی جوانان کشور، از این ظرفیت بیشترین بهره‌وری را کرد.

«دانشی» اظهار داشت: بخشی از زحمات کارکنان این شرکت با حمایت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه جبران می‌شود و این اقدامات شایسته تقدیر است.

تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرد

در ادامه سفر «شمسی‌نژاد» با «جواد تقی‌زاده» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری در شهر امیدیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل بانک، گفت: در ۲ سال گذشته توانسته‌ایم مشتریان بانک را از ۱۰ میلیون نفر به بیش از ۱۶ میلیون نفر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه منابع بانک از ۷۰ همت به ۲۵۰ همت افزایش یافته، بیان کرد: وام‌های پرداختی به مشتریان از ۶۰ همت به ۲۲۰ همت با رقم بیش از ۳ میلیون فقره وام رسیده که عدد بسیار بزرگی است.

«شمسی‌نژاد» افزود: هدف ما این است که حداقل ۵۰ میلیون ایرانی از کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند و در بخش سازمانی نیز رویکرد ما حمایت از نیروی انسانی و کارکنان سازمان‌هاست.

وی اظهار داشت: هدف ما آشنا شدن مردم با مفهوم قرض‌الحسنه و توسعه بانکداری قرض‌الحسنه در کشور است و توسعه همکاری‌ها با مشتریان کلان حقوقی، ظرفیت ما را برای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر می‌کند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: طرح پرداخت حقوق و دستمزد مهریار که در شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری برای کارکنان اجرایی شده، از نمونه طرح‌هایی است که مورد استقبال سازمان‌ها قرار گرفته و به این واسطه به ارتقای سطح رفاه کارکنان شرکت‌ها کمک شایانی می‌کند.

«تقی‌زاده» مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز آغاجاری، گفت: این شرکت یکی از ۵ شرکت بهره‌برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآوری و انتقال نفت‌وگاز را با رعایت اصول صیانت از مخازن با فعالیت مستمر در ۴۵ واحد عملیاتی از ۸میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ‌سفید۱، پازنان۱ و مارون) را با فعالیت ۱۲ واحد بهره‌برداری، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع، ‌۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ واحد نمک‌زدایی را بر عهده دارد و ۲۵ درصد نفت مناطق نفت‌خیز جنوب و بیش از ۳۰درصد مایعات گازی خوراک پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) و تولید روزانه حدود ۱۱ هزار بشکه نفتا در روز بخشی از خوراک مورد نیاز شرکت پتروشیمی بوعلی را تأمین می‌کند.

در پایان وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به رضایت کسب شده بین کارکنان شرکت به واسطه اجرای تفاهم‌نامه مهریار با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در آینده نسبت به توسعه همکاری‌ها و استفاده از سایر ظرفیت‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

گفتنی است شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری با مساحت ۲۵هزار کیلومتر مربع پراکندگی در نقاط کوهستانی و صعب‌العبور استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سواحل استان بوشهر قرار دارد.

بالاترین نرخ رشد جذب منابع متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

در ادامه سفر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «محمدرضا کریمی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در بندرماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

«شمسی‌نژاد» در این نشست، اظهار داشت: بالاترین نرخ رشد جذب منابع در شبکه بانکی متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و با توجه به کیفیت خدمت‌رسانی و شاخص‌های مناسب بانک در همه زمینه‌ها، شاهد شلوغی شعبه‌های بانک و افزایش مراجعه‌ مشتریان به شعبه‌های بانک در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: از آنجا که در بسیاری از حوزه‌ها و شاخص‌ها بانک نخست هستیم، انتظار می‌رود در حوزه فناوری و توسعه سامانه‌ها نیز اول باشیم که موجب آسان‌سازی دریافت خدمات برای مشتریان و در عین حال کاهش حجم بالای کار کارکنان می‌شود.

در ادامه نشست «محمدرضا کریمی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند ضمن تقدیر و تشکر از تعامل ارزنده شعبه بندر ماهشهر به ارائه گزارشی از عملکرد مالی این شرکت پرداخت.
وی افزود: شرکت پتروشیمی اروند بزرگ‌ترین تولیدکننده زنجیره PVC جهان است و در راستای خودکفایی و توسعه صنعتی و با هدف تأمین مواد اولیه صنایع پایین‌دستی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی در سایت ۳منطقه ویژه اقتصادی- پتروشیمی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، گفت: از اهداف مهم این پروژه صنعتی و اقتصادی تولید محصولات با ارزش نظیر محصول S-PVC با تولید سالیانه ۳۰۰هزار تن پلی‌وینیل کلراید با تولید سالیانه ۴۰هزار تن پلی‌وینیل کلراید به میزان ۶۳۴هزار تن در سال و تأمین گاز کلر برای تعدادی از پتروشیمی‌های منطقه ویژه به وزن ۱۸۶هزار تن در سال، آب ژاول به مقدار ۱۶هزار تن در سال و اتیلن دی کلراید به میزان ۳۲۹هزار تن در سال برای تأمین نیاز بازارهای داخلی و صادر به خارج از کشور در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از وام‌های قرض‌الحسنه برای ایجاد انگیزه و ارتقای معیشت کارکنان شرکت در دستور کار است و قطعاً با توسعه همکاری‌های ۲جانبه از ظرفیت طرح‌های دیگر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده خواهیم کرد.

شایان ذکر است در این سفر دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را همراهی کردند.