موفقیت بانک تجارت در سنجش عملکرد یک ساله حوزه مالی
موفقیت بانک تجارت در سنجش عملکرد یک ساله حوزه مالی
بانک و رسانه: بانک تجارت در ارزیابی های صورت گرفته جایزه ملی مدیریت مالی ایران که با هدف هدایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در سازمان‌ها برگزار شد، بار دیگر موفق به کسب یک جایگاه مناسب در بین بنگاه های اقتصادی و نهایتاً تندیس زرین چهاردهمین آن شد.

به گزارش بانک و رسانه،  بانک تجارت علاوه بر کسب رتبه در جایزه ملی مدیریت مالی ایران شاهد سنجش عملکرد یک ساله حوزه مالی خود و همچنین شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود ، حضور در فضای رقابتی مناسب و حرفه ای بین شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک بود.

دستیابی به جایزه های ارزشمند، عملکردی و اصولی همانند جایزه ملی مدیریت مالی ایران مطمئناً برگرفته از تلاشی موثر و مستمر در سطوح بالای مدیریتی از جمله هادی اخلاقی مدیر عامل و دیگر مدیران ستادی و صف و همچنین کارکنان پرتلاش بانک تجارت در یکسال اخیر بوده است.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی ، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از دیگر اهداف برگزاری این جایزه کسب شده توسط بانک تجارت عنوان شده است.

منبع : پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور