شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 6104
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیر عامل بیمه ایران در آیین رونمایی از پیشخوان صدای مشتری :

نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد

نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد
نتایج حاصل از داده ها باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی گردد
بانک و رسانه: حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یکشنبه های تحول  و آیین رونمایی از " پیشخوان بر خط مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران ( صدای مشتری )" ، تاکید کرد: داده هایی که در مرکز SRM تولید می شود بسیار ارزشمند بوده و نتایج حاصل از داده های این مرکز  باید منجر به اصلاح فرآیند های خدمت رسانی و تصمیم گیری ها گردد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی در این جلسه که  با حضور سید محمدناصر مبرقعی، علیرضا مقدسی، سید علیرضا سادات میر، اسماعیل مهدوی نیا  اعضای هیات مدیره ، شمس اله سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری و مدیر عامل و کارشناسان شرکت سیمرغ در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد، با قدردانی از مدیران سابق بیمه ایران در راه اندازی این مرکز، خاطر نشان کرد: مرکز ،SRM بعنوان یک پایگاه اطلاعاتی جامع و گوش شنوای شرکت، با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان می تواند با جمع بندی و تفکیک اطلاعات و استخراج نیاز های مشتریان ، منجر به بهبود فرآیند ها، ارزیابی سیستم ها، ارتقای نظام بهره وری و  در نهایت ارائه راهکار مناسب  در خدمت رسانی بیمه ایران به مشتریان در شعب، مراکز ، نمایندگی ها و همچنین خود سامانه گردد.

مدیر عامل بیمه ایران بکارگیری تکنیک های جدید از جمله استفاده از ربات را بعنوان یکی از عوامل موثر در ارتقای خدمات عنوان کرد و گفت: با  توجه به گستردگی خدمات و  راه اندازی سامانه های نوین و برخط بیمه ایران من، استفاده از فناوری ربات ها می تواند  تحولی بزرگ  در بسیاری از فرآیند  ایجاد کرده و موجب پیشبرد بهینه و تسریع در روند  خدمات گردد.

مقدسی عضو هیات مدیره بیمه ایران در این جلسه مرکز SRM  را مرکز ارتباط با ذی نفعان شرکت و درگاه ورود مشتریان بالفعل و بالقوه برشمرد و گفت : بر اساس آمار  در سال گذشته بیش از ۵۵۰ هزار تماس با این مرکز برقرار شده و گزارشات مختلفی  از این تماس ها استخراج و در اختیار مدیریت های مختلف برای تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسب قرار گرفته است.

این موضوع نشان دهنده اهمیت و جایگاه این مرکز در راهنمایی و پاسخگویی مناسب به سوالات و نیاز های مشتریان بعنوان صاحبان اصلی شرکت است ، از اینرو توسعه و گسترش شرکت سیمرغ بعنوان بازوی فن آوری شرکت از لحاظ منابع انسانی و تجهیزات مختلف نرم افزاری و ساختمانی می تواند علاوه بر حفظ اقتدار بیمه ایران ، زمینه ورود این مرکز به عرصه ارائه خدمات به سایر شرکت ها را فراهم نماید.

عضو هیات مدیره بیمه ایران راه اندازی سامانه ای ویژه ناشنوایان  با کاربران متخصص و آموزش دیده برای پاسخگویی به ناشنوایان در این مرکز را گامی مهم برای ارائه خدمات به جامعه معلولان کشور دانست و تصریح کرد: کاربران این مرکز بعنوان مرکز ۱۱۸ تخصصی بیمه، با پاسخگویی مناسب به سوالات مردم در زمینه های مختلف بیمه های درمان، خسارت سیار ، بیمه های  اتومبیل و حوادث ، میزان رضایتمندی مردم از خدمات این مرکز افزایش داده اند که این موضوع مهم در امر خدمت رسانی باید از طریق رسانه ملی  به  اطلاع مردم عزیز کشورمان برسد تا در صورت لزوم به راحتی از خدمات این مرکز بهره مند گردند.

وی اقدامات و نتایج واحد ارزیابی عملکرد SRM  را خوب توصیف کرد  و خواستار استفاده واحد بازاریابی از داده های این مرکز و همچنین کتب و انتشارات پژوهشکده بیمه در زمینه مشتری مداری شد و گفت : واحد بازار یابی باید از داده های مرکز  SRM برای کسب پرتفوی و سهم بازار  مناسب استفاده نماید  و از این طریق فرصت ها و تهدیدات را شناسایی نموده و در راستای رسیدن به  اهداف شرکت تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

مبرقعی عضو هیات مدیره  ضمن تشکر و قدردانی از خدمات این مرکز تاکید کرد : کارکرد و نقش اصلی بیمه در ارائه خدمات، کارکردی آرامش دهنده  و ترمیم گرایانه برای همه مخاطبین خود است، در زمان وقوع حادثه با توجه به شدت اضطراب زیاندگان و ذی‌نفعان ، پاسخگویی های خشک قانونی برای آنها التیام‌بخش نیست ، بنابراین انتظار داریم  در واحد SRM  کارشناسان متخصص در نحوه گفتمان با تماس گیرنده ای که دچار اضطراب ناشی از حادثه شده، با حضور و حمایت‌های موثر از آنها بتوانند مانند یک عامل  ترمیم کننده و التیام بخش عمل کنند ، این کارشناس متخصص علوم رفتاری می تواند با حفظ کرامت حادثه دیده  او را در فرآیند جبران قرار دهد.

سادات میر یکی دیگر از اعضای هیات مدیره نیز در این جلسه توجه جدی به ذینفعان و مشتریان را ،  اولویت و سیاست اصلی اعضای هیات مدیره  شرکت ، برشمرد و گفت :  در شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور یکی از الزامات ما حرکت به سمت ارائه خدمات غیر حضوری و برخط است ، امیدوارم مرکز SRM بعنوان پیشانی و درگاه ارتباط شرکت با مشتریان ، با دریافت ، پایش ، تفکیک ، جمع بندی، ارائه گزارشات با کیفیت  به اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ، موجب شناسایی مشکلات و  نیاز های مشتریان و در نتیجه افزایش کمی و کیفی خدمات و در نهایت رضایتمندی مشتریان گردد.

دکتر سلامی نیز در ابتدای جلسه به تشریح اقدات و برنامه های تدوین شده برای توسعه مرکز پاسخگویی بیمه ایران و خدمات غیر حضوری پرداخت و گفت : راه اندازی داشبورد بر خط مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران با توجه به مشکلاتی که در گزارشات داشبورد آفلاین داشتیم در دستور کار قرار گرفت و با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری شرکت سیمرغ امروز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود : در این طرح  از دو نرم افزار هرمس و ماروال  برای گزارش گیری و ثبت درخواست ها استفاده شده و مزایای آن به روز بودن گزارشات ، مقیاس پذیر بودن ، ساده و قابل فهم بودن در یک نگاه ، سفارشی کردن گزارشات ، مفید و مختصر بودن گزارشات ، صرفه جویی در زمان و منابع و تسهیل کردن تصمیم گیری ها برای مدیریت است.

گفتنی در این جلسه مدیر عامل و کارشناسان شرکت سیمرغ و مدیریت فن آوری اطلاعات و آمار نیز مراحل مختلف تکمیل و راه اندازی این طرح را تشریح نمودند.

 

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

با مهر تایید بانک مرکزی ج.ا.ا و وزارت امور اقتصادی و دارایی: بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

رییس هیات مدیره بانک تجارت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد: روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
با مهر تایید بانک مرکزی ج.ا.ا و وزارت امور اقتصادی و دارایی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک و رسانه: بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند

بانک و رسانه: مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از تعهد بانک پاسارگاد برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان فارس، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و قزوین خبر داد.

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس هیات مدیره بانک تجارت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد:

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

بانک و رسانه: رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور

مشاهده مشخصات مجوز در سامانه جامع رسانه های جامع کشور

«جباری» بیمه رازی را متحول کرد ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

«جباری» بیمه رازی را متحول کرد

بانک و رسانه: بیش از شش ماه از حضور علی جباری در شرکت بیمه رازی می گذرد و این شرکت در این مدت با تحولات قابل توجهی همراه بوده است.

افزایش سرمایه شرکت به ۵۰۰ میلیارد ریال ۰۷ شهریور ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت بازرگانی دانا خبر داد؛

افزایش سرمایه شرکت به ۵۰۰ میلیارد ریال

بانک و رسانه: مدیرعامل شرکت بازرگانی دانا اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت به 500 میلیارد ریال و دریافت چند گواهینامه و نمایندگی از شرکت‌های بین‌المللی از اهم عملکرد این شرکت است.

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت ۰۵ شهریور ۱۴۰۰

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت

بانک و رسانه:دکترعلی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با صدور پیامی در هفته دولت به کارمندان و خدمتگزاران نظام اسلامی تبریک گفت.

پسوندهای منفی را از تهران جدا کنیم/از ظرفیت های گردشگری غافلیم ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:

پسوندهای منفی را از تهران جدا کنیم/از ظرفیت های گردشگری غافلیم

تهران به عنوان پایتخت کشور و با این وسعت و وجود ۲۲۰۰ساختمان فرهنگی و تاریخی،ظرفیت بی بدیلی از جاذبه های دیدنی و گردشگری را داراست که معتقدم در معرفی این جاذبه ها و بهره مندی از ظرفیت های موجود،غفلت شده است.

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
با مهر تایید بانک مرکزی ج.ا.ا و وزارت امور اقتصادی و دارایی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک و رسانه: بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند

بانک و رسانه: مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از تعهد بانک پاسارگاد برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان فارس، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و قزوین خبر داد.

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس هیات مدیره بانک تجارت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد:

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

بانک و رسانه: رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳

بانک و رسانه: اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکردی شعب بر اهمیت استفاده از ابزارهای مالی تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند و بسیج امکانات و فعال شدن همه ظرفیت های بانک را در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم از بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانستند.

انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

بانک و رسانه: جلسه معارفه مدیر و معاون اداری مالی مدیریت شعب منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری با حضور عضو هئیت سرپرستی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین برگزار شد.

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
با مهر تایید بانک مرکزی ج.ا.ا و وزارت امور اقتصادی و دارایی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک و رسانه: بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک پاسارگاد تسهیلات نهضت ملی حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان را پرداخت می‌کند

بانک و رسانه: مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از تعهد بانک پاسارگاد برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن حدود ۲۰ هزار واحد در ۵ استان فارس، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و قزوین خبر داد.

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس هیات مدیره بانک تجارت در جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد:

روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

بانک و رسانه: رییس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به نقش حساس حوزه روابط‌عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای تاکید کرد: روابط‌عمومی به‌عنوان مدیریت‌کننده افکارعمومی و اذهان مخاطبان باید با نقش‌آفرینی فعالانه در اقدامات درون و برون‌سازمانی، حافظ حقوق ذینفعان سازمان باشند.

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳

بانک و رسانه: اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکردی شعب بر اهمیت استفاده از ابزارهای مالی تعهدی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند و بسیج امکانات و فعال شدن همه ظرفیت های بانک را در راستای جذب منابع پایدار و ارزشمند و افزایش کسب سهم از بازار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در سال جاری را مهم دانستند.

انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب مدیر و معاون شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

بانک و رسانه: جلسه معارفه مدیر و معاون اداری مالی مدیریت شعب منطقه استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری با حضور عضو هئیت سرپرستی و مدیر امور شعب بانک ایران زمین برگزار شد.

انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
قزاقستان با کسب دو طلای شنا و وزنه برداری در این روز به رتبه یازدهم صعود کرد

انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو

در جدول رده بندی آمریکا با ۱۰ طلا، ۱۱ نقره و ۱۰ برنز و مجموع ۳۱ در رده اول قرار دارد، چین با ۱۰ طلا، ۵ نقره و ۸ برنز و مجموع ۲۳ در رده دوم و ژاپن با ۶ طلا، یک نقره و ۱۱ برنز در مکان سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارند.

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

شکست پرسپولیس برابر سایپا/ دایی اجازه نداد برانکو قهرمان شود

در دقایق باقی مانده پرسپولیس بر فشار حملاتش اضافه کرد تا با کسب یک امتیاز قهرمانی اش را مسجل کند اما سایپایی ها اجازه باز شدن دروازه شان برای بار دوم را ندادند تا با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، قهرمانی سرخپوشان را هم به تعویق بیندازند.

شفر: بازیکنان ما برای جام جهانی آماده هستند ۰۹ فروردین ۱۳۹۷
لژیونرها هم ۹۰ دقیقه بازی نمی‌کنند

شفر: بازیکنان ما برای جام جهانی آماده هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانستیم در نیمه اول بازی با نفت تهران برنده باشیم، گفت: بر خلاف نظر کارلوس کی‌روش بازیکنان استقلال برای جام جهانی آماده هستند.