پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در بانک سینا
پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در بانک سینا
بانک و رسانه: بانک سینا در پنج ماه اول سال جاری بیش از ۶ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به مبلغ ۸ هزار و پانصد میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و همسو با برنامه‌های دولت در خصوص تسهیل ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده، در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار و پانصد و پنجاه میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری و در مجموع، حدود هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، میزان درصد تحقق مبلغ تسهیلات پرداختی نسبت به بودجه تکلیفی وام قرض الحسنه ازدواج در پنج ماهه اول سال جاری حدود ۵۵ درصد و همان نسبت در خصوص وام قرض الحسنه فرزندآوری حدود ۵۰ درصد محاسبه شده است.

گفتنی است پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بانک سینا نیز برای رفع مشکلات خانواده‌ها و بهبود وضعیت معیشت آنها همچنان ادامه داشته و برای تحقق اهداف مورد نظر، این بانک تا پایان مردادماه سال جاری بیش از ۹۷۰ فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.