پرداخت بیش از ۵۲ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت
پرداخت بیش از ۵۲ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت
بانک و رسانه: بانک تجارت در راستای اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور تسهیل امر مقدس ازدواج از ابتدای سال 1402 تا پایان شهریورماه 52 هزار و 846 فقره تسهیلات ازدواج و 34 هزار و 579 فقره تسهیلات فرزندآوری به جوانان ایرانی پرداخت کرده است.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در ششمین ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و آمار عملکرد خود در این حوزه مسئولیت اجتماعی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ را به ۵۲ هزار و ۸۴۶ فقره رساند.

بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، در شهریورماه سال جاری، تعداد ۷۰۴۵ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی بانک تجارت در این سرفصل تا پایان شهریورماه به ۳۴ هزار و ۵۷۹ فقره بالغ شد.

بانک تجارت به‌منظور رفاه حال مشتریان خود در سال جدید بخش عمده‌ای از پرداخت‌های تسهیلات ازدواج به زوج‌های تهرانی را از طریق اپلیکیشن باجت، به‌صورت کاملا غیرحضوری و با سریع‌ترین حالت ممکن به انجام رسانده و در تلاش است این روش نوین را در سطح کشور عملیاتی کند.