پرداخت جایزه ویژه به برنده باشگاه مشتریان بانک پارسیان
پرداخت جایزه ویژه به برنده باشگاه مشتریان بانک پارسیان
بانک و رسانه:مراسم تقدیر و اهدای جایزه ویژه ۲۰۰ میلیون ریالی برنده باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار و این جایزه به نجمه محمودی‌پندری از استان یزد اعطا شد.

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات بانک پارسیان در این مراسم‌ که در محل شعبه یزد برگزار شد، گفت: بانک پارسیان از ۲۶ شهریور ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون ۲۰ سال از فعالیت ارزشمند و موثر این بانک می‌گذرد.

لیلا آهسته افزود: بانک پارسیان به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس این بانک و به‌پاس اعتماد مشتریان خود در این سال‌ها، بین مشتریانی که در بازه زمانی ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه در باشگاه مشتریان بانک پارسیان ثبت‌نام یا حداقل یک‌بار طی این مدت به این باشگاه واردشده بودند، قرعه‌کشی کرد که برنده خوش‌شانس جایزه ویژه ‌این دوره به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، «نجمه محمودی‌پندری» از مشتریان بانک پارسیان استان یزد بود.

آهسته خاطرنشان کرد: علاوه بر این به ۲۰ نفر از مشتریانی که صفحه اینستاگرام بانک یا صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان را دنبال کرده بودند، به قید قرعه، به هر نفر ۲۰ میلیون ریال جایزه اعطا شد. سید‌جمال‌الدین مرتضوی، دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به قرعه‌کشی برندگان این مناسبت در هفتم مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: نجمه محمودی‌پندری برنده خوش‌شانس یزدی در روز سی‌ام مهرماه یعنی یک روز مانده به پایان بازه قرعه‌کشی به صفحه باشگاه مشتریان بانک پارسیان مراجعه و ثبت‌نام کرده بود.