پرداخت خسارت زیان‌دیدگان در کمتر از ۷۲ ساعت
پرداخت خسارت زیان‌دیدگان در کمتر از ۷۲ ساعت
بانک و رسانه: خسارت زیان‌دیدگان زلزله استان آذربایجان‌غربی که تحت‌پوشش شرکت بیمه کوثر باشند، پس از تکمیل پرونده در کمتر از 72 ساعت پرداخت می‌شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیرکل اموال بیمه کوثر، به علت گستردگی و پراکندگی بیمه‌گذاران تحت‌پوشش شرکت، به منظور رسیدگی سریع به خسارات اعلامی، وظایف گروه‌های حاضر در مناطق زلزله‌زده تشریح شد.

اعظم علیزاده با بیان اینکه تاکنون حدود نیمی از خسارات اعلامی، ارزیابی و برآورد خسارت شده است، یادآورشد: در پی وقوع زمین‌لرزه شهرستان خوی، با دستور مدیرعامل بیمه کوثر، در ساعات اولیه وقوع حادثه، مدیران و کارشناسان این شرکت برای ارزیابی میدانی ابعاد حادثه و ارائه خدمات، در مناطق حادثه‌‌دیده استان آذربایجان‌غربی حضور یافتند.

وی با ابراز تاسف از مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان‌مان در این حادثه خاطرنشان کرد: برای تسریع در عمل به وظیفه حرفه‌ای خود در زمینه تشکیل پرونده، ارزیابی خسارت و پرداخت آن که تاحدی می‌تواند باعث التیام بیمه‌گذاران و مردم شریف استان شود، به کمک سرپرستی‌های استان‌های همجوار، چندین گروه ارزیاب خسارت مشغول انجام وظیفه هستند و به محض تکمیل مدارک خسارت زیان‌دیدگان پرداخت می‌شود.