پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود
پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود
بانک و رسانه:سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده در حاشیه سی و سومین همایش بانکداری اسلامی از برگزاری مجامع این بانک تا پایان شهریورماه خبر داد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از اخبار بانک، دکتر شعبان مرادی با اعلام برگزاری مجامع عادی به طور فوق‌العاده مربوط به تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ و همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده بانک در روز بیستم شهریورماه، از افزایش سرمایه این بانک نیز خبر داد.
مرادی در ادامه اظهارداشت: پس از برگزاری مجامع پیش رو و تعیین حسابرس قانونی بانک مقدمات افزایش سرمایه بانک نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده ضمن تشکر از تعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی برای صدور مجوز برگزاری این مجامع، از سهامداران صبور و سایر ذینفعان این بانک نیز قدردانی کرد.

مرادی ضمن گرامی‌داشت هفته بانکداری اسلامی گفت: یکی از شاخصه‌های پایدار و بارز در قانون عملیات بانکداری بدون ربا، توجه به قرض‌الحسنه و تلاش برای توسعه این اصل مهم است که در فرهنگ دینی و قرآنی ما نیز به صورت ویژه مورد تأکید قرار گرفته است و بانک آینده نیز با تکیه بر قوانین بانکداری اسلامی در مسیر حرکت کشورمان به سوی تحقق توسعه پایدار اقتصادی مبتنی بر عدالت اجتماعی گام‌های موثر و مفیدی را بر داشته است.