پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت فرارسیدن روز حسابدار و دانشجو
پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت فرارسیدن روز حسابدار و دانشجو
بانک و رسانه: مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت فرارسیدن روز حسابدار و دانشجو پیامی صادر کرد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، آقای دکتر محمود تبریزی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن روز حسابدار و روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام:

روز حسابدار، روز پاسداشت از رسالت حرفه ای جامعه حسابداری و فرصتی برای توجه به حساسیت واهمیت بالای این حوزه در نظام اداری و مالی کشور است. دقت نظر، همت و پشتکاری مضاعف، قطعاً می‌تواند در سرنوشت مالی هر سازمان تأثیر بسزایی داشته باشد. از این رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از حساسیت و جایگاه ویژه این شغل  است.

 بی تردید نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و در مقابل شرارت استبداد و استکبار با تکیه بر روحیه آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی جان خود را نثار کردند.

حماسه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی و پایداری است تا برگ زرین دیگری از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و پیام آزادی خواهی و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.

اینجانب فرارسیدن  این روزهای مبارک را به کلیه حسابدارها  و دانشجویان، بخصوص حسابداران و دانشجویان ایثارگر تبریک و تهنیت گفته و برایشان آروزی توفیق، سعادت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم.

                                                                                                          محمود تبریزی

                                                                                                             مدیرعامل