پیام رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز کارمند
پیام رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز کارمند
بانک و رسانه: رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز کارمند پیامی صادر نمود.

همکار گرامی و عزیز؛

چهارم شهریور در تقویم، روزی است که به نام کارمندان شریف کشور، نام‌گذاری شده است. این روز یادآور ارزش نهادن به تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته‌ای است که با تعهد و تخصص خویش و با هدف خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال، بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را بر عهده دارند.
این روز فرصت مغتنمی است تا با افتخار، مراتب قدردانی خود را از مجموعه کارکنان نظام اداری، به‌ویژه کارکنان شبکه بانکی کشور که یکی از بهترین، پرتلاش‌ترین و متعهدترین کارمندان را به‌عنوان پیشروان و پشتوانه‌های اصلی در عرصه خدمت‌گزاری به مردم تشکیل می‌دهند، اعلام نمایم.
و در این راستا، بانک آینده با تکیه بر سرمایه‌انسانی هوشمند و متخصص خود و با تمرکز بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قانونی و بهره‌گیری از رقابت سالم، مسیر رشد و توسعه هر چه بیش‌تر کسب‌وکارها و افزایش کیفیت محصولات و خدمات بانکی را به جد دنبال می‌نماید.
از این‌رو، ضمن قدردانی از کارکنان وظیفه شناس که با بهره‌گیری از توان‌مندی‌های خود در راستای اعتلای نام بانک آینده و جلب رضایت مشتریان و ارتقای کیفی خدمات گام برمی‌دارند، بر خود فرض می‌دانم که تلاش‌های بی‌دریغ و صادقانه همه شما عزیزان را که بازوان توانای بانک خوب‌مان به‌شمار می‌روید، پاس بدارم.
ضمن تبریک روز کارمند از آستان حضرت احدیت، توفیقات روزافزون شما عزیزان را در تمامی مراحل زندگی خواستارم.
بیش از پیش این مهم را مورد تأکید قرار می‌دهم که سپاس و قدرشناسی یک اصل و یک وظیفه مهم سازمانی و انسانی برای برخورداری از مهم‌ترین سرمایه سازمانی، یعنی سرمایه‌انسانی است.

            شعبان مرادی