پیام سرپرست بانک صادرات به مناسبت گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس
پیام سرپرست بانک صادرات به مناسبت گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس
بانک و رسانه: سرپرست بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پاسداری از حرمت خون شهیدان در تمامی ارکان جامعه ایران اسلامی از جمله در مراکز پولی و اقتصادی کشور را تکلیف همیشگی عنوان کرد و بر مشارکت، همدلی و تلاش مضاعف در جهت، استقلال، خودکفایی و رشد و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

»دفاع مقدس، مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمانخواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.»
«مقام معظم رهبری»

هفته دفاع مقدس، یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرزوبوم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
بی‌شک ثبات امنیت، آرامش، اقتدار و توسعه‌ی علمی و اقتصادی کشور در همه‌ی بخش‌ها مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان ، مال و هستی خود گذشتند.

تقارن جشن‌های بزرگ ربیع‌الاول و آغاز سال تحصیلی با دفاع مقدس را گرامی داشته و یادآور می‌شود که پاسداری از حرمت خون شهیدان در تمامی ارکان جامعه ایران اسلامی، از جمله مراکز پولی و اقتصادی کشور، تکلیف همیشگی ماست.

ما کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام کشور و نظام بانکی، همچنین تاکید بر استمرار آمادگی در امر مشارکت، همدلی و تلاش مضاعف درجهت استقلال، خودکفایی و رشد اقتصادی بیشتر، توفیق روزافزون ملت شریف ایران را در ادامه‌ی مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

محسن سیفی کفشگری