پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بسیج
پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بسیج
بانک و رسانه: ​محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته بسیج، رویکرد جهادی در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از تولید و استمرار و افزایش اشتغال و توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین ایستادن در کنار مردم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مهمترین مأموریت نظام بانکی کشور دانست.
در متن پیام وی آمده است:

«پنجم آذرماه هر سال یادآور فرمان تاریخی معمار و بنیان‌گذار انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۵۸ برای تشکیل «بسیج مستضعفین» است. تشکلی برآمده از ایمان و عشق به اسلام و لشگری خودجوش از اخلاص، تعهد و غیرت، پرچم ظلم‌ستیزی برافراشت تا در آغازین ماه‌های دفاع مقدس، دوشادوش ارتش و سپاه در مقابل دنیای ظلم به دست‌نشاندگی دشمن بعثی بجنگد.

این روحیه و عشق به مردم و وطن و دل‌سپردگی به اسلام عزیز، کارنامه درخشانی از جانفشانی‌ها و غیرتمندی‌های خالصانه بر جای نهاده و سبب‌ساز صحنه‌هایی از ایثارگری شد که اثرات دنباله‌دار آن، با پشت سر نهادن هشت سال دفاع جانانه و گذشت چهل سال از عمر درخت تنومند انقلاب، هنوز الهام‌بخش همدلی و تقویت انسجام و همبستگی مردم است.

امروز نظام بانکی در ادامه همان راه و پاسداشت ایثار هزاران بسیجی شهید، خود را برای کمک و پشتیبانی از آرمان‌های معمار انقلاب و خدمت به اقتصاد کشور مسئول می‌داند و بر آن است با وجود تمامی مشکلات و موانع، با تمام توان و رویکرد جهادی، ظرفیت‌های خود را برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از تولید و استمرار و افزایش اشتغال و توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و در عین حال پایمردی در کنار مردم شریف اقصی نقاط کشور و عمل به مسئولیت اجتماعی به کار گیرد و این مأموریت مهم را به سرانجام رساند.»