پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
بانک و رسانه: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشت: «همه کارکنان و مدیران بانک قرض‌احلسنه مهر ایران در تلاشند تا با ارائه خدمت مناسب به مردم عزیز کشورمان، راه شهیدان را برای داشتن کشوری سربلند ادامه دهند.»

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

«دفاع مقدس مجموعه‌ای از بی‌نظیرترین فداکاری‌ها و والاترین بروز و ظهور عشق مردم این سرزمین به میهن خود است. در حالی که کشورمان در حال بازسازی زیرساخت‌های مختلف خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، رژیم بعثی به خاک کشور تجاوز کرد و در این راه حمایت ابرقدرت‌های جهانی را با خود داشت.
نبردی که ۸ سال طول کشید، برای ما یک جنگ نیست، بلکه به‌درستی دفاع مقدس است؛ زیرا مردم این سرزمین با دست خالی در برابر ارتشی ایستادگی کردند که از به‌روزترین سلاح‌های زمان برخوردار بود. رشادت‌ها و دلیری‌های ایرانیان در طول آن ۸ سال، جلوه‌ای از احیای خودباوری ملت به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است.
بدین وسیله یاد و خاطره همه شهدایی را که با فدا کردن جان عزیز خود، از میهن‌مان پاسداری کردند گرامی داشته و از خداوند متعال برای همه جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس سلامتی و طول عمر با عزت خواستارم. همه کارکنان و مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تلاشند تا با ارائه خدمت مناسب به مردم عزیز کشورمان، راه آن عزیزان را برای داشتن کشوری سربلند ادامه دهند.»